14/2/11

Έλεος δηλαδη!


Δέν φαντάζεστε πώς περίμενα αυτή τη μέρα!
Φανταζόμουν ότι το stardoll θα μας είχε γεμίσει με δώρα!
Κι όμως , όταν μπήκα δεν είδα ούτε 1 δωρεάν πράγμα στο
starplaza , στο suite shop ή σαν δώρο στην σουίτα μου!
Αλλά είδα αυτό το μήνυμα που με έκανε να εκνευριστώ
αφάνταστα:
Μετάφραση:

"Δίνουμε λίγη περισσότερη αγάπη πίσω
...
Όποιος αγοράσει (superstar ή stardollars) θα πάρει
αυτήν την υπέροχη εσωτερική διακόσμηση,δωρεάν!
Αλλά κάντο γρηγορα!Αυτή η προσφορά ισχύει μόνο σήμερα
και αύριο (14-15 Φεβρουαρίου)
Η εσωτερική διακόσμηση θα έρθει στην σουίτα σου
την Τετάρτη, στην διακόσμηση δωματίου!
Πάρε την εσωτερική διακοσμηση!"

Είναι να μήν εκνευρίζεσαι?Δηλαδή, για να πάρεις
δώρο πρέπει να τους δώσεις τουλάχιστον 2,59 ευρώ?
Τι ΤΕΡΑΣΤΙΑ  γενναιοδωρία!
Δηλαδή εγώ ου είμαι superstar 2 χρόνια (τους έχω 
δώσει γύρω στα 250 ευρώ) δεν κερδίζω τίποτα?
Πρέπει να δώσω και άλλα!
Τι να πω?
Ευχαριστώ πολύ stardoll! 

Εσείς τι έχετε να πείτε?
Περιμένω σχόλια!
Εύα

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πραγματι μεγαλη βλακεια του stardoll,εγω τουσ εχω δωσει περιπου....45.οκ.και για να παρω κατι δωρεαν,χρειαζετε να 3αναγινω superstar???τι να πω κ εγω..ο μονος λογος που φτιαχτικε το stardoll,ειναι για να παιρνει λεφτα.για να παρεις δωρο,πρεπει να 3αναδωσεισ λεφτα,δηλαδη με λιγα λογια,πρεπει να πληρωνεις για να διασκεδαζεις στο stardoll.OMG...!!!