4/2/11

Συνέντευξη με την Ghandoora!

Γειά σας! Καταρχήν θα ήθελα να πώ 
ένα τεράστιο ευχαριστώ στην Demi_lovanto_2 για αυτό το
υπέροχο banner!
Λοιπόν, πιστεύω πως όλες γνωρίζετε την Ghandoora! 
Άν όχι, είναι μία κούλα στο stardoll με ένα πολύ
τέλιο blog! Εγώ, τη  ρώτησα αρκετά πράγματα και αυτή μου απάντησε
(η συνέντευξη ήταν στα Αγγλικά)

Γειά σου Ghandoora, τι κάνεις;Γεια σου .. Είμαι καλά ευχαριστώ
Πολλά μέλη του Stardoll γνωρίζουν το blog σου!
Πότε άρχισες να το φτιάχνειςι;Στις 17/Ιουλίου/2010 αποφάσισα να το κάνω .. επειδή ήταν το όνειρό μου να έχω ένα blog
 Πώς προσκάλεσες τόσα πολλά κορίτσια στο blog σου? (μέσω των broadcast ..;)hmmm τους ζήτησα να το ακολουθήσουν ..
 Μετά άρχισαν να το ακολουθούνε μόνες τους!
Τι θα συμβουλεύατε σε όλα τα νέα μέλη Stardoll;Αν χρειάζονται κάποια βοήθεια με ρωτούν!  Ξέρω πώς τα νέα μέλη δεν αισθάνονται κανέναν να τους βοηθάει... Δεν ξέρω γιατί! Το ένιωσα και εγώ  όταν ήμουν νέα στο stardoll!!
Πες μας λίγο για την πραγματική ζωή σου. Πώς μπορείς να μελετάςι για το σχολείο και να μπάινεις στο blog σου καθημερινά;
Καλά είμαι τρελή για αυτο το blog!!Tόσο που μελετάω μόλις 1 ώρα! Το blog μου παίρνεί τόσο χρόνο , με αποτέλεσμα να μην βλέπω  τηλεόραση από τότε που δημιουργήθηκε το blog .. Δεν μπορεί να μελετήσω πάρα πολύ .. το blog σημαίνει τόσα πολλά για μένα! Ήταν το όνειρό μου να έχω ένα blog και έχει γίνει  πραγματικότητα:)
Το στυλ σου είναι καταπληκτικό! Τι σε εμπνέει;Η διάθεσή μου! όταν ακούω τραγούδια ή τρώει σοκολάτα έχω την αίσθηση ότι με εμπνέουν!
Έχεις γίνει ποτέ  μοντέλο για ένα περιοδικό στο stardoll ;Ναι στο περιοδικό Glow αλλά λυπάμαι πολύ που δεν το δημοσίευσε!
Πες μας 3 πράγματα που  αγαπάς / μισείς στο StardollΑγαπώ: Φίλοι, ρούχα, μακιγιάζΜισώ: πληρωμή για SS, hackers, hmmm .. Δεν ξέρω ποιό είναι το τρίτο! 
Τι θέλετε να πω στους οπαδούς / haters σας;Για τους οπαδούς μου: τους αγαπώ τόσο πολύ .. ήταν δίπλα μου όταν ήμουν αδύναμη! Για να haters μου: Δεν ξέρω αν υπάρχει λόγος τους έκανε να με μισούν!
Τέλος, τι θέλεις να πείς για το νέο blog μας, και τη συνέντευξη;
Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα εσένα για την επιλογή μου .. και οι ερωτήσεις ήταν καταπληκτικές! Ελπίζω μια μέρα το blog σου να γίνει ένα από τα καλύτερα :D
Φιλιά ^ ^ Ghandoora


Για να επισκευτείς το blog της Ghandoora πάτα ΕΔΩ





Δεν υπάρχουν σχόλια: