9/2/11

Καινούργια κούκλα για superstars!


Γειά σας! Πω πω, βλέπω πως είμαστε ήδη 19! Ουάου! Να φανταστείτε στο δικό μου το blog που το έχω κάνα μήνα έχουμε μόλις 21! Και όπως λέω εγώ πάντα ( είναι λεζάντα του blog μου XD)περισσότερα μέλη = περισσότερη διασκέδαση!
Τέλος πάντων.. για άλλο λόγο είμαι εδώ! Για την νέα κούκλα για σούπερσταρς που έφτιαξε το στάρντολ! Νομόζω πως είναι λίγες οι φορές που το στάρντολ φτιάχνει καινούργια κούκλα τόσο σύντομα μιας και ο Justin ήταν εδώ την Δευτέρα! Σήμερα λοιπόν είναι η μέρα τής...
Kerry Washington




Γνωρίζετε την Κerry?
Είναι μια αμερκανίδα ηθοποιός, η οποία έχει παίξει σε πολλές ταινίες. Είναι γνωστή για τους ρόλους της σαν η γυναίκα του Ray Charles, Della Bea Robinson στην ταινία Ray, ως η γυναίκα του Idi Amin, Kay στο The Last King of Scotland και ως Alicia Masters. Η Kerry ήταν παντρεμένη με τον ηθοποιό David Moscow από το 2004 έως το 2007, αλλά ο γάμος της δεν πέτυχε δυστυχώς... Επιπλέον είναι πάρα πολύ όμορφη και στην αγαπημένη μας ιστοσελίδα αλλά και στην πραματικότητα!




Eρωτήσεις? Είμαι εδώ! DEMI_LOVANTO_2

Δεν υπάρχουν σχόλια: