23/3/11


Καλησπέρα ελληνίδες και έλληνες του υπέροχου αυτού blog.Από σήμερα είμαι και εγώ μία writer και ο ρόλος μου εδώ είναι να σας διασκεδάζω.Το ονομά μου στο stardoll είναι MARIA-MARIA77 και θα χαρώ πολύ να με επισκεφθείτε.Λοιπόν για σήμερα σας έχω δύο ανεκδοτάκια και ένα mini διαγωνισμό.Δηλαδή θα γράψω έναν ''γρίφο'' και εσείς στα σχόλια μπορείτε να γράψετε το ονομά σας στο stardoll και ο πρώτος που θα απαντίσει σωστα θα πάρει δώρα από εμένα αξίας 10 sd.




1o ανέκδοτο:Ήταν ο Χιούι ο Λούι και ο Ντούι.
Ρωτάει ο Χιούι το Λούι:
- "Πόσο κάνει 1+1;"
- "Απαντάει ο Λούι 2!"
Βγάζει αμέσως ένα όπλο ο Χιούι ΜΠΑΜ το σκοτώνει!
- "Καλά γιατί το σκότωσες;" ρωτάει ο Ντούι.
- "Ήξερε πολλά!"



2ο ανέκδοτο:Σε μια μεγάλη ευθεία της εθνικής οδού, ένα σπουργιτάκι χτυπάει με δύναμη στο παρμπρίζ μίας νταλίκας που έτρεχε. Πέφτει αναίσθητο στην άσφαλτο και ο νταλικέρης, γεμάτος τύψεις, βγαίνει να δει αν είναι το πουλάκι ζωντανό. Το παίρνει στο χέρι του και διαπιστώνει ότι η καρδιά του χτυπάει αμυδρά. Το πηγαίνει γρήγορα στο σπίτι του να το φροντίσει και αναίσθητο ακόμα το βάζει σε ένα κλουβί με τροφή και νερό.
Το πρωί, το σπουργιτάκι ξυπνάει και, βλέποντας γύρω του κάγκελα, φωνάζει:
- "Όχι, Θεέ μου! Τον σκότωσα τον άνθρωπο!"



Kαι τώρα ο ''γρίφος'':Πέφτουν από ένα γκρέμο ο Ζαμαράς και ο Παπανδρέου.Ποιός θα σωθεί;


Περιμένω τια απαντήσεις όλων.Μην ξεχνάτε πως  ο πρώτος που θα απαντήσει σωστά πέρνει και τα δώρα.


Πολλά φιλία.
    ΜΑRIA-MARIA77

4 σχόλια:

Evaki_11 είπε...

xixixix wrea ta anekdota.. tr g t pios 8a sw8i, dn exw idea apo ta politika!
Kanenas na mn sw8i esti opws mas tn ekanan tn xwra!

anastasiaNice1 είπε...

geia!1teleia ta anakdota!lipon 8a so8ei......
o papandreou giati 8a ton exei skotosi ton allo me tin politiki tou mexri na pesoun kato!!
alla kato oi ellines 8a skotosoun ton papandreou!
leo ena stin tuxi!
samaras

Ανώνυμος είπε...

o papandreou gt mazi t t exei olh h ellada enw me tn zamara mono h 8essalonikh.....(s parakalw mn m koroideueis dn h3era t nn pw)

Sirganaki είπε...

xerwmai pl pou cac arecan gt eixan anxoc mn htan vlakiec...vevaia kamia apo tc apanticeic cac dn htan cwcth alla Evaki_11 ec eic pl konta :D