19/4/11

ΜΕ ΧΑΚΑΡΑΝ Ή ΜΟΥ ΦAIΝΕΤΑΙ ? :S


Γεια σας παιδιά ! Πριν από λίγο επισκέφθηκα μια κοπέλα στο Stardoll και πρόσεξα πως δεν μπορούσα να την ψηφίσω ... το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν το email μου .. και ιδού τα αποτελέσματα . 

Είμαι έτοιμη να τρελαθώ ! Ο κωδικός μου δεν έχει αλλάξει είναι ο ίδιος και επίσης μου λέει πως πρέπει να περιμένω 72 ώρες ?!? :((
Μπορεί κάποιος να μου πει τι κάνω ? Έχω ήδη στείλει μήνυμα στο προσώπικο του Stardoll .
ΠΡΟΣΟΧΗ ! Τσεκάρετε όλοι το email σας και το κωδικό σας .

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

tiii ? della mu ipomoni agpi mu !!! :( mar.quique

Evaki_11 είπε...

Ti ??? pios s alla3e to mail? to stardoll s apadise, ola kala?

Ανώνυμος είπε...

tii??????? pos ginete ....?

Ανώνυμος είπε...

emena me hakaran kai i moyn sto 40 epipedo kai superstar viothiste me plizzz

Ανώνυμος είπε...

εμενα μου το εκλεψαν το σταρδολλ!!!!

Ανώνυμος είπε...

me xakaran kai eimoyn superstar pliz help mee