2/4/11

Γειά σας παιδιά.
Τι κανετέ?Φαντάζoμαι οτι δεν με θυμάστε, γιατι η στύλη μου είναι για μια φορά την εβδομάδα, αλλά και εγώ είμαι ακόμα εδώ :).Λοιπόν για όσους δεν με θυμούνται είμαι η MARIA-MARIA77 και εδώ ο δικός μου ρόλος είναι να σας να σας γυμνάζω απο το γέλιο με τα ανεκδοτά μου.Για να δούμε τι έχουμε για σήμερα...




Ο Τοτός με τον πατέρα του κάθονται στο σαλόνι. Λέει ο μπαμπάς στον Τοτό:
- Πήγαινε στο υπνοδωμάτιο και φέρε μου τις παντόφλες μου.
Στο υπνοδωμάιτο κάθονται η αδερφή του Τοτού και μια φίλη της. Μπαίνοντας μέσα λέει ο Τοτός
- Ο μπαμπάς μου είπε να σας δείρω και τις δύο!
Η αδερφή του:
- Φύγε από δω ρε κωλόπαιδο!
- Δε με πιστεύεις; Άκου (και φωνάζει στον πατέρα του:) Πατέρααα! Την μίαααα;
- Και τις δύο ρε βλάκα!





Τέσσερις φίλοι, ανάμεσα στους οποίους ήταν κι ένας τραυλός, αποφασίζουν μια μέρα να πάνε για ψάρεμα με τη βάρκα που είχε ο ένας από αυτούς. Αφού ανοίχτηκαν στο πέλαγος, ετοίμασαν τα σύνεργά τους κι άρχισαν να ψαρεύουν.
Μετά από λίγη ώρα πετάγεται όρθιος ο τραυλός και αρχίζει να φωνάζει τρομαγμένος δείχνοντας προς τη θάλασσα.
- Κα… κα… κα… κα… κα…
Πριν προλάβει να τελειώσει την φράση του, ένα καράβι πέφτει επάνω στο βαρκάκι και το κάνει κομμάτια.
Αφού πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να συνέλθει από το ατύχημα, η παρέα ετοιμάζεται να ξαναπάει για ψάρεμα. Στην αρχή βέβαια κανείς δεν ήθελε τον τραυλό μαζί, αλλά με τα πολλά τον πήραν. Εκεί που ψάρευαν ήσυχα αρκετή ώρα πετάγεται ο τραυλός και αρχίζει να φωνάζει δείχνοντας προς τη θάλασσα.
- Κα… κα… κα… κα… κα…
Μόλις το ακούνε οι άλλοι τρείς τα παρατάνε όλα και βουτάνε στη θάλασσα για να σωθούν.
- Κα… κα… κα… κα… κα… καρχαρίας, λέει ο τραυλός.





                                                                                            
Ελπίζω να σας άρεσαν!!
Φιλιά...MARIA-MARIA77






 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xaxa in telia ta anekdota s!
:D
Sunexise etsi! ;)
(deniamiley)

ioli22 είπε...

To protw ine ola ta lefta :P

Sirganaki είπε...

cac euxarictw koritciaa :))