15/5/11

Το σημερινό μας Make-Up είναι για Non-SS

Γεια σας !! Για σήμερα σας έχω κάτι ξεχωριστό διότι δεν είναι make - up για SS . ( Συνήθως οι superstars έχουν μακιγιάζ και όχι οι non ss ) 

Λοιπόν ας το δούμε . 





Όλα αυτά θα κοστίσουν 610 starcoins ( 61 stardollars ) αλλά πιστεύω πως οι περισσότεροι από εσάς μερικά από τα αντικείμενα σίγουρα τα έχετε . :)

Σχετικά με το διαγωνισμό !!

Η νικήτρια είναι η Sandysia :D

Συγχαρητήρια :D

Αν έχεις και εσύ ταλέντο στο μακιγιάζ μπορείς να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό μας .

Τι πρέπει να κανείς : 1. Πρέπει να φτιάξεις κάτι με την δικιά σου medoll ( Σαλόνι Ομορφιάς ή και από τα καταστήματα ) 
2. Να χρησιμοποιήσεις την δικιά σου φαντασία και όχι κάποιας άλλης κοπέλας .
3. Για να δω εγώ την medoll σου ανέβασε την και στείλε μου το λινκ με σχόλιο . ( Δε θέλω να έρχομαι εγώ σε εσάς γιατί μια κοπέλα με κατηγόρησε πως  εγώ έφτιαξα για μια φίλη μου κάτι που δεν είναι αλήθεια . ) 

Για όσους δεν ξέρουν από που μπορούν να ανεβάσουν την φωτογραφία πηγαίντε στο tinypic.com
Δεν είναι ανάγκη να έχεις λογαριασμό .

Αυτά για σήμερα ... έως την επόμενη Κυριακή πολλά φιλάκια από την della.kike :)


8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ok

lydisummer είπε...

apo pio magazi ta phres???????

della.kike είπε...

apo ta sunny bunny , glam'rus kai apo to spectacular

lydisummer είπε...

euxaristo!!!!!

Ανώνυμος είπε...

http://oi52.tinypic.com/oti179.jpg

mar.quique :D

glamourous_010 είπε...

[IMG]http://i54.tinypic.com/rmv0pg.jpg[/IMG]

glamourous_010

Ladygagahope είπε...

http://oi54.tinypic.com/qxqn9l.jpg

toulakaitoula είπε...

prospa8o na anevaso se afto to site pou les tin foto mou apo to starplaza alla den mporo!!! mou leei pos den mporei na to anevasei i kati tetio