30/5/11

Ποιος μπορεί να το εξηγήσει αυτό; (κερδίζει καραμέλα xD)

Γειά σας!
Σήμερα έκανα ένα καινούργιο δωμάτιο στην σουίτα μου (με το νέο σύστημα μου
πήραν όλα τα λεφτά, αλλά τι να πώ !?!).
Είμουν,λοιπόν, στην αποθήκη και  έβγαζα διάφορα πράγματα. Έτσι όπως τα κοιτούσα βρήκα αυτό το σκυλάκι:
Το "έπιασα" με το ποντίκι μου και το έσειρα λίγο στην οθόνη (χωρίς να το βάλω στην σουίτα μου ) και το επανατοποθέτησα στην αποθήκη. Με το που το τοποθέτησα ακούστηκε ένας περίεργος ήχος σαν κάποιος να μιλάει. Ενθουσιασμένη το ξαναέκανα και ξαναακούστηκε ο ήχος!
Εσείς τι λέτε?
Έχετε τέτοιο σκυλάκι?
Αν ναι, προσπαθήστε το!!!!!
Περιμένω με αγωνία τα σχόλια σας.
Επίσης καλή επιτυχία στης εξετάσεις!
Εύα

7 σχόλια:

della.kike είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxa !!! xD afto to ckilaki to edine dwrean ya ti tenia beverly hills chihuahua ke malicta prox9ec ixa vrei ta ckilakia ct dress ups games tu sd :/ eleoc
nee to ckilaki milaei xD leei jadoro kati tetio :PP

docmu karamela tra :P

Ανώνυμος είπε...

n exw kai egw afto to skilaki kai leei kati!miss_pretty_- gia to stardoll!

anastasiaNice1 είπε...

Ki ego to exo eixa parakseneuti polu otan ida oti milaei!!einai polu asteio!! xD

Ιώ είπε...

coO piran ola t leuta m t neo cictima??!??

Ανώνυμος είπε...

τα έχω και εγώ και όταν κατάλαβα οτί μιλάνε το έκανα συνέχεια μέχρι να καταλάβω τι κάνει έτσι:P

1.2.3.4.mar είπε...

ne kati san jadoro leei:P einai pl acteio;p

xrisaever9 είπε...

kai ego to exo auto to skulaki alla dn katalabaino ti leei...