8/6/11

Έλεος...

Γειά σε όλους! 
Επιτέλους τελείωσαν οι εξετάσεις! (Οι δικές μου τουλάχιστων). Σήμερα πήγα για ψώνια, γιατί αύριο μια φίλη μου κάνει πάρτυ. Ειλικρινά, όμως , εμένα θα μου λείψει πάρα πολύ το σχολείο, ιδικά η αγαπημένη μου καθηγήτρια που θα βγεί στη σύνταξη... : (
Anyway, δεν είναι αυτό το θέμα μας! Σήμερα το πρωί πήγα να δώ ποιοί με έκαναν αίτημα φιλίας. Είδα μια κοπέλα που είπε ότι θα ήθελε πολύ να γίνουμε φίλες και την έκανα αποδοχή. Σήμερα που πήγα στα μηνύματα μου είδα αυτό :
Tης απάντησα ότι οι φίλες κερδίζονται.. ειλικρινά με (θεσσαλονίκη! xD) έκανε μεγάλη εντύπωση... Τι έχω, μέλι??
Φιλάκια!
Εύα

6 σχόλια:

Ιώ είπε...

ρε συ θέλουν να γίνουν <> σου.. μόνο και μόνο για να τους στέλνεις δώρα..επειδή έχεις και blog.. και γενικά για εκμετάλευση δική τους!

1998stavroula είπε...

Συμφωνω,παντα ετσι γινεται!!

denia752 είπε...

akrivws fwnw 1000% me tn ιώ !

FREDYS είπε...

akrivwcc :P

Ιώ είπε...

:PP

Ανώνυμος είπε...

sosta epd einai royalty ,exei blog k 8eloub na exoun filous p na tous kanoun dora an ginete pl keles files 8a s zitaei dora kataraktodod