22/6/11

Να και άλλη...

Γειά σε όλους! 
Η ζήλια συνεχίζεται...
Όσο έβλεπα τις σουίτες για των διαγωνισμό, είδα μαι κοπέλα την valiapink13 , και επειδή μου άρεσε το στιλ της την έκανα αίτημα. Τώρα τελευταία μου ζητάει συνέχεια να την διαγράψω από φίλη μου. Όταν την ρώτησα γιατί μου είπε "aplos thelw na me diagrapseis apo fili s gt dn se thelo gia fili na perimeno toses meres kai sto telos mapes......alla dn me niazei gt itan mono 100 starcoins opote dn me niazei tr mporeis na me diagrapseis apo fili s? " . Αυτό το είπε μια μέρα πριν βγούν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, μάλλον ήταν σίγουρη ότι θα νικούσε...
Μετά της έστειλα το εξής μήνυμα:
"Koita, egw dn se ekana request gia na s pw oti nikises -p dn nikises - stn diagwnismo. Se ekana gia na ginoume files. Episis dn s xrostaw oute 1 starcoin! Mono ta lefta skeftese? " 
Αυτή απάντησε:
"oute ego egina fili s gia ta lefta-100 starcoins-xalia.alla na exeis ton diagonismo edo kai ena mhna kai na perimenoume toses meres ti na s po gia afto se parakalo svise me apo fili s"
Πραγματικά απορώ αν νομίζουν ότι δεν έχω προσωπική ζωή! Η όλη πλάκα είναι ότι τα αποτελέσματα του διαγωνισμού βγήκαν χθές!!

Σήμερα έγραψε στο guestbook μια απο τις νικήτριες του διαγωνισμού, η Elena.Greece9 για να δεί πώς θα παραλάβει το δώρο της:
  • elena.greece9
    Gia sou!!Den to pistevw pws sou arese to dwmatio mou...DEN TO PISTEUW!!se euxarisw pou me 3exwrises!!pws tha epoikinonisoume?
    elena.greece9πριν 15 ώρες
  • evaki_11
    50 starcoins eine t vraveio, swsta? I beach villa s arese idiaitera stn mam m ;) ! Vale kati st starbazaar s gia 50 starcoins kai pes m na er9w na t parw ;)
    evaki_11πριν 14 ώρες

Και όταν το είδε αυτό η valiapink13 έγραψε

  • valiapink13
    thelo na me diagrapseis aplos apo fili s gt dn thelo na ** **o fili ok?kai ama einai na dinis mono 100 starcoins stous diagonismous ksanaskepsou to kai episis to digonismo dn to kanei i mana s gia na epileksei tin nikitria esi ton kaneis
    valiapink13πριν 17 λεπτά
  • evaki_11
    Koita,, ta nevrakia s oxi se emena. An dn ta i9eles ta 100 starcoins na mn dilwnes simmetoxi. Kai tr pia 9elw k egw na se diagrapsw me tetoia siberifora. Oso gia ts diagwnismous apla tn rwtisa gt eixa ts top 4 k eprepe an diale3w 3. eleos kopelia!
    evaki_11πριν 13 λεπτά

Απορώ γιατί κάνουν έτσι για ένα διαγωνισμό... ηρεμήστε λίγο...
Ξέρετε, δεν είμαι εγώ η χαζή που θα σας δίνω όλο λεφτά! Έχω και εγώ υποχρεώσεις... ας ερχόταν για λίγο η valiapink13 στην θέση μου....



    7 σχόλια:

    Ermina είπε...

    ki ego p nomiza oti i valiapink13 itan kai "kali" kopela..se ena club eixame pei na prospathisoume na tin vgaloume cg gt eixe tin perissoteres thetikes psifous...eutixos dg vgike :P

    Melissa...^^ είπε...

    doing!! Ma ti atoma iparxoun!

    Ανώνυμος είπε...

    ELEOS!ki egw exw kerdisei se 1 diagonismo ths kai ntrepomoun kai na zhthsw kai to epa9lo kai ayth exei tetoio 9rasos p sxedon thn evrise!!!!vlakies, mhn asxoleiste apla ZHLEVEI
    sweetpinkstar1

    Ανώνυμος είπε...

    Εντάξει το έχουν παρατραβήξει πως κάνουν έτσι;Έτσι συμπεριφέρονται στο ξένο κόσμο;Εγώ όταν δεν νικάω κλαίω δεν πάω να βρίσω το καθένα
    Sweetpinkstar7

    Ανώνυμος είπε...

    Συμφονο μα καλα ζοων ειναι ενας διαγωνισμουλης ηταν σιγα!!

    Βάλια♥ είπε...
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
    Βάλια♥ είπε...

    Λοιπόν εδώ θα ήθελα να πω πως πρώτον)η κούκλα μου διαχειριζοταν για κάποιο διάστημα απο την ξαδερφη μου που παει έκτη δημοτικού ενώ εγώ έλειπα για διακοπές και της είχα πει αν βρει διαγωνισμό να πάρει μέρος και αν κερδίσω ακόμα καλύτερα,αλλα απο οτι βλέπω όχι μόνο δν κέρδισε αλλα με εξευτελισε μπορώ να πω στις κοπέλες..ζητώ ένα μεγάλο συγνώμη αν νομίζετε πως ήμουν εγω γιατι δεν θα μιλούσα ποτέ έτσι για κάποιο διαγωνισμό...κι πίστεψε με μπορώ να καταλάβω γιατι κάποιοι δεν μπαίνουν...τέλος πάντων,εγω μιας και είδα την ανάρτηση μπορώ να καταλάβω ποιες είναι πραγματικά φίλες μου και ποιες απλά λένε για μένα άσχημα λόγια και απλά βρήκαν την ευκαιρία να τα πουν.Η ιδιοκτήτρια αν θέλει μπορούμε άνετα να μιλήσουμε για αυτό το θέμα και να γίνουμε φίλες....δεν εχω κάτι άλλο να πω...φιλακια :D