24/6/11

Διαγωνισμός: "Το'χεις;"




Νομίζω ότι είναι ώρα για έναν μεγάααααααλο διαγωνισμό!

Ο διαγωνισμός λέγεται Το'χεις;
επειδή  αφορά την μόδα και το modeling.
Ο διαγωνισμός θα αποτελείται από 7 κύκλους, σε κάθε κύκλο θα σας βάζω μια δοκιμασία (ντύσιμο,σηνικό κτλπ)
Ακόμη θα αποτελέσει την αρχή για την καριέρα σας στο κόσμο του stardoll modeling!

Το έπαθλο είναι πολλά stardollars (μυστικός ακόμα ο αριθμός!), δουλειές με περιοδικά, τα οποία θα σας ανακοινώνω σιγά σιγά!


Εάν θέλετε να λάβετε μέρος συμπληρώστε αυτή την αίτηση:


ψευδώνυμο στο stardoll:
ηλικία:
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό):
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:


ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΜΕΡΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΙ FOLLOWERS ΤΟΥ BLOG ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΗ ΣΤΟ CLUB STARDOLLELLADA

Θα επιλέξω 12 κορίτσια!

Πολλά φιλιά
Μελίσσα

36 σχόλια:

elisavetdella είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:elisavetdella
ηλικία:13
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό):Ελισάβετ
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:
rock,moderno,chic kai trendy...

Frosso123 είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:frosso123
ηλικία:14 τον Ιούλιο
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό):
Φρόσω
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:
Μοδάτο,trendy,pretty in chic

JustinBiebsJ είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll: JustinBiebsJ
ηλικία : 14
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό): evi
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:
casual and pink

Mirka-felicia1999. είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:Felicia1999.
ηλικία:14
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό): Μίρκα
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:
Αν εννοειτε στην πραγματοικοτητα , ειμαι αρκετα trendy , φοραω συνηθως all * star με τζιν και μπλουζες με σχεδια , και το καλοκαιρι φοραω τα all * star μου με κοντα σορτσακια με κοντομανικες =)

ddbb29 είπε...

όνομα:ddbb29
ηλικία:13
Πραγματικό όνομα:Δανάη
λιγα πραγματα για το στυλ μου:Πιστευω πως ειμαι στυλατη συνηθως ειμαι λιγο απλη αλλα οταν ειναι κατι επισιμω βαζω πιο βραδινα ρουχα.

della.kike είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll: della.kike
ηλικία : 14
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό): Della
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:
analoga me thn peristasi , trendy , chic ,polla accessories , polla xromata / kai rouxa kirioc ya " parties ke clubs"

DEMI_LOVANTO_2/ evanescenceakii είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll: DEMI_LOVANTO_2
ηλικία: 13
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό): Χριστίνα
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:
Δεν έχω ένα συγκεκριμένο στυλ , μόνο ότι προσπαθώ πάντα να βάζω μια νότα rock στο ντύσιμο της κούκλας μου :)

anastasiaNice1 είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:anastasiaNice1
ηλικία:11
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό):Αναστασία
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο...προσπαθώ όμος πάντα τα ρούχα μου να τεριάζουν μεταξύ τους και να βγάζουν νόιμα αν έίναι δραδινό, επήσημο κτλ....

Foufhs είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:foufhs
ηλικία:15
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό):Δήμητρα
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:
rock,καθημερινό.μου αρέσει να κάνω πολύ συχνά αλλαγές όσο αναφορά το στυλ μου.....

Ermina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
glampsipsina είπε...

ψευδώνυμο glampsipsina
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας casual sport,casual chic,ανάλογα με την περίσταση,προσπαθώ να βάζω μια προσωπική πινελιά

Fairydew είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll: fairydew
ηλικία: 14
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό): Αναστασία
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:

Βασικά το στυλ μου στο stardoll πάντα αλλάζει και εξαρτάται απο την διάθεσή μου. Αν ειμαι χαρουμενη, θα φορεσω κάτι πολύχρομο. Αν οχι, κατι μάυρο. Δεν εχω σταθερό στυλ, ειναι ενα μείγμα πολλών διαφορετικών στυλ που όλα μαζί δημιουργούν το δικό μου προσωπικό στυλ!

mA___rI____nA____ είπε...

ψευδονυμο:marinaki099 ηλικία:σχεδόν 10 Oνομα:Mαρινα περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας: Για την ακρίβια το style μου αλλάζει κάθε λίγο και λιγάκι...Όταν θέλω να ντυθώ με style βάζω κάτι αρκέτα chic όταν όμως θέλω να περιγράψω το δικό μου style βάζω κάτι απλό και καθημερινώ........

maria.STAR είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:super_star_112
ηλικία:12
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό):maria
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:den exo ena sigkekrimeno stil,alla panta einai oraio kai mes sti moda,ama 8es pigaine kai des ti suita mou ta rouxa tis ntoulapas...to ka8imerino mou stil einai aplo kai chik panta tairiazei to ena me to allo.

Maria.apla.Xamogela είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:MariaPotidaia
ηλικία:13
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό):Μαρία
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας
Το στυλ μου συνήθως εξαρτάται από τις διαθέσεις μου αλλά γενικά είναι casual και rock:)♥

denia752 είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll: deniamiley
ηλικία: 13
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό): Despoina
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:

Analoga me tis peristasis dynome katalila! Stis ka9hmerines meres, foraw ruxa p m kanun n niw9w aneta k ine syxronws modata! T savatokuriaka m aresi n ginome rock! Foraw skismena tzin,exw 'epimelos' axtenisto mali k pada me t bracelet me tis nekrokefales m!;) T style m ine apla diko m dn ine sygekrimeno! Enhmeronome g tis tasis ths modas omos an pragmatika m aresun 9a tis afarmozw! :)

xrisaever9 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Pink_Pretty είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:Pink_Pretty
ηλικία:13
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό): Ευριδικη
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:to style m einai diaforetiko ka9e fora epeireazomai polles fores apo thn dia9esi m..alles fores einai klasiko,alles parexeno,moderno h kai sexy..

depiand είπε...

Λοιπον!
το ψευδονυμο μου ειναι depiand
ηλικια:14!
το πραγματικο μου ονομα ειναι Δεσποιαν η αλλιως Depi!
το στυλ μου ναι...δεν εχω σταθερο στυλ!Τη μια μπορει να ειμαι Gothik τηνα αλλη girly!Το μονο που εχω να πω ειναι οτι τα φοραω ολα και δεν φοβαμαι τις αλλγες!:)

Αυτα!

mariaa_justinb :) είπε...

ψευδωνυμο στο sd :mariaa_justinb
ηλικια :15
πραγματικο ονομα: Μαρια
το στυλ μου ειναι αρκετα θηλυκο κ ισως καπως ρετρο, μ'αρεσει να κανω συνδυασμους ρουχων κ χρωματων κ δε 'φοβαμαι' να δοκιμασω καινουργια πραγματα.γενικα δν ειναι κ πολυ συγκεκριμενο αλλα ειναι αρκετα πολυχρωμο..:)

sweetie12345 είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:liliandella
ηλικία:10
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό):lilian
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:rock,moderno,chic kai trendy

afrodith. είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:afrodith.
ηλικία:13
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό)Αφροδιτη
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:rock,moderno kai trendy

Ιώ είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll: BestIwanna
ηλικία: 13
το πραγματικό μου όνομα: Ιωάννα
Περιγραφή του στυλ μου:
Προτιμώ τα ακριβά ρούχα :$ Αγοράζω (στο stardoll)ρούχα σχεδόν τα πάντα. Προσπαθώ να είμαι ντυμένη hot, γενικά ντύνομαι ανάλογα την παρίσταση !

Μελινάκι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μελινάκι είπε...

To ονομα μου στο stardol : best_melina
Το κανονικο μου : Μελινα
Το στυλ μου ειναι παντα μεσα στη μοδα .... μου αρεσει η ROCK μουσικη οπως και το ROCK στυλ δεν ειμαι απλη κου αρεσει ντυνομαι μαι φορμες χωρις υπερβολες με σπορτεξ κανονικα στο stardoll αναλογα την περιπτοση και το πως μου ρχετε εκεινη την ωρα
φιλακια Μελινακι :D

Μελινάκι είπε...

α και ειμαι 9 χρονων

Ladygagahope είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:ladygagaHope
ηλικία:11.5
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό):Nikoletta
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:Monadiko,lampero,tredy!

Ladygagahope είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ladygagahope είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
marr είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll: malikoula2
ηλικία:13
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό): Μαρία
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας: προσπαθώ να έχω ένα ωραίο, καθημερινό στιλ που να συνδυάζετε με την πραγματικότητα, να μου αρέσει και να μου πάει φυσικά!

agrio_30fyllo είπε...

onoma sd:agrio_30fyllo
ilikia:12-13
really onoma:artemis
stul:analogws tn diathesi k t thema!!!m'aresoun ta fantaxtera xrwmata g kathimerini volta g paraeigma k lampera xrwmata g tis episimes e3odous!!otan paw sinema i opoudipote me parea ena jinaki me ena mplouzaki ein oti prepei!!otan paw s genethlia i s kamia giorti mia pantelona m mia rixti mplouza it's ok!!auta mexri stigmis filiaaa!!!

ioli22 είπε...

onoma stardoll:ioli22
ilikia:14-15
ali8ino onoma:Cecile-Selly(alla me fonazoun Cece)
styl:to stil m ine pio poli casual k street alla otan ine na paw kapou pou ine episima 9a elega oti to stil m ine glamourous..dld to pos 9a di9w e3artate apo to p 9a paw...An paw gia mia voltitsa to tzin m me mia blouzitsa,an paw kapou episima 9a foresw ena mini forema...Prospa9w to rouxa p 9a valw na ine orea k na m teriazoun..:)

glamourous_010 είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll glamourous_010
ηλικία: 14
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό): Ρια
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:
μαρέσει να ενημερόνομαι για τα νέα στο χόρο της μόδας ΕΠΙΛΕΓΓΟ αυτά που μάρεσουν και δεν γίνομαι ποτέ fashion victim :)

MarshMellow.com είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll:cherry_katerina
ηλικία:12
το πραγματικό σας όνομα(μόνο το μικρό):Κατερίνα
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας : pretty , chic και μοδάτο

Ανώνυμος είπε...

ψευδώνυμο στο stardoll: Lizaa-13
ηλικία:13
το πραγματικό σας όνομα (μόνο το μικρό):Λίζα
περιγράψτε με λίγα λόγια το στυλ σας:
Το στυλ μου αλλάζει ανάλογα με την περίσταση! Περιλαμβάνει όλα τα χρώματα που μου αρέσουν καθώς και τα ρούχα! Μου αρέσει να φοράω σχέδια ρούχων που είναι στη μόδα ανάλογα με την εποχή! Φοράω περισσότερο trendy σχέδια επειδή μου πηγαίνουν περισσότερο!

vabm3!!! είπε...

ψευδωνημο στο stardoll: vabm3
ηλικια: 13
το πραγματικο σας ονομα (μονο το μικρο): Ειρηνη
Περιγραφη στυλ: το στυλ μου ειναι απλο και ομορφο! κυριως μου αρεσει να φοραω φορεματα και ενα τζινακι με ενα μπλουζακι και απο κατω σταρακια!! το καλοκαιρι προτιμω να φοραω ειτε πολυχρωμα καλοκαιρινα φορεματα με δερματινα σανδαλια ειτε ενα τζιν σορτσακι!!! οι αγαπημενοι μου σχεδιαστες ειναι οι: D&G chanel marc by marc jacobs και calvin klein!!! Γενικα με το στυλ δεν εχω ιδιαιτερα κομπλεξ!!! :)