25/6/11

Το παρατράβηξε!!



 Γεια σας παιδιά!
(Ελπίζω να σας αρέσει το καινούργιο μου banner μου!!)
Τι κάνετε; Ελπίζω καλά!
Λοιπόν, έχω να σας πω σχετικά με τον διαγωνισμό, ότι:
>τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν σύντομα
> αυτές που θα πάρουν μέρος θα πρέπει να έχουν ιδιαίτερο και όμορφο πρόσωπο ασυνήθιστο!

Τέλος πάντων!
Προχωράω στο θέμα μου!
Σήμερα μιλούσα με μια κοπέλα στο chat η οποία μου ζήτησε να την κάνω superstar!

Τώρα εγώ τι να πω;
Θα μπορούσα να την είχα βρίσει!!

Φιλιά
Μελίσσα ^_^



5 σχόλια:

ddbb29 είπε...

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!!!ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ...ΚΑΛΑ ΜΑΓΔΙΤΣΑ ΘΑ ΤΙς ΤΑ ΠΩ ΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ...

Ανώνυμος είπε...

και εμενα μου το εχουν πει αυτο πολλες φορες...

Ermina είπε...

μου εχει συμβει..μια μου ζητουσε να την κανω σουπερσταρ η να της δωσω το κωδικο καποιας σουπερσταρ για να κανει παρτυ!!ελεος!

Ανώνυμος είπε...

Auto to koritsi Kai emena m elegy akribws to idio lew trela9hke twra auth?

stavi4u είπε...

kai emen aauth auto m elege trelo einai t koritsi?