13/6/11

Ε τώρα τι να πώ?

Σας χαιρετάει μια νευριασμένη Ίνα.Μην φοβάστε,δεν μπέρδεψα τις μέρες μου.Το συνολάκι μου είναι έτοιμο και θα το στείλω αύριο.Άλλο είναι το θέμα.
Αυτά!
Φυσικά και ξέρω ότι δεν το έκαναν τα κορίτσια.Είναι όμως θέμα λογικής.

1.
Πως γίνεται εμείς και το Stardoll In Greece να γινόμασταν αδελφικά blog αν δεν συμπαθιόμασταν?Αν ήταν έτσι,τώρα θα ήμασταν ανταγωνιστικά!Αλλά δεν ήμαστε!

2.
Αν της Ελένης δεν της άρεσε το blog,τότε γιατί είχε γίνει writer?Μαζόχα είναι?(Συγνώμμη για την έκφραση,απλά είμαι ΠΟΛΥ νευριασμένη.)

Όποια κακομαθημένα κομπιναδόρα κορίτσια το έκαναν,είμαι σίγουρη ότι δεν έχουν καμία λογική.

Σκεφτείτε πριν κάνετε το οτιδήποτε!

Ίνα.
;(

14 σχόλια:

Ιώ είπε...

:OO ελεος πια!! πανε καλα .. κωλοζωαα :$$ (sozZ) δηλαδη ελεος..μονο κ μονο για να καταστρεψουν φιλιες.. :@@ κ να σαμποταρουν το blog!!!!!

ioli22 είπε...

ne eleos!!!!!!!!ti ine afta ta pramata?

marr είπε...

εγώ βρίσκω την αλλαγή του blog τέλεια!!τι εξυπνάδες είναι αυτές?? έλεος πια!!

della.kike είπε...

zilia -.-

Ιώ είπε...

@della.kike ακριβώς αυτό νιώθουν..

Melissa...^^ είπε...

βαρέθηκα πια!

ioli22 είπε...

posi zilia?

Ιώ είπε...

:@@ έτσι έμαθαν από το σπίτι τους και κάνουν τέτοια..

Frosso123 είπε...

Έλεος!
Ιερό δεν έχουν αυτές που τα κάνουν αυτά.

Να ήταν η ζήλια ψώρα να έπνιγε ολη τη χωρα

ElenakiMagic είπε...

egw pantwc dn egraca tpt ct louloudakia gt proxtec eixa bei mono mia fora ct blog edw otan m eipe h frosso mecw skype oti alla3ame banner :)

Cutevampire95 είπε...

Μα πανε καλα?Ελεος δηλαδη -.-
Ποπο ζηλια που πεφτει....
Αχ θεε μου....D:

xrisaever9 είπε...

ade pali... kala h8ela n'a3era dn exoun kati allo na kanoun..?
popo zilia pou epese!!!

toulakaitoula είπε...

eleos!!! an zilevoun afto to blog mporoun na ftiaksoun diko tous blog!!! ELEOS PIA!!!!

whitenorma είπε...

pooooooo re eleos pia alo ti 8a doume????/