10/6/11

Η τελευταία Superstar κούκλα που γράφω..!


Γεια σας!Σήμερα,έχουμε μια νέα κούκλα,και η τελευταία που γράφω,η Ari Graynor!
Είναι ειλικρινά από τις πιο άσχημες κούκλες που έχω δει.Επίσης,δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την πραγματική.
Ιδού!
Σαν 60άρα την έχουν κάνει την καημένη!Τέλος πάντων...

Η Ariel Geltman ''Ari'' Graynor,γεννήθηκε στις 27 Απριλίου 1983,στην Βοστόνη.Είναι Αμερικανίδα ηθοποιός.Οι ρόλοι της δεν είναι και πολύ μεγάλοι,αλλά ο πιο γνωστός της είναι στην σειρά του Fox,Fringe.

Νομίζω λοιπόν οτι η δουλειά μου ως αναπληρωματική writer τελειώνει εδώ...Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Εύα που μου έδωσε αυτή την ωραία ευκαιρία,αλλα και τις:della.kike,MsKeFtEdAkI και ElenakiMagic που μου έδειξαν την αγάπη τους από την πρώτη στιγμή.Τώρα με μεγάλη περηφάνεια παραδίδω την θέση μου σε αυτή που της ανήκει,τη Frosso123...


Αλλά τίποτα δεν τελειώνει!Ξέρετε,μίλησα με την Εύα και μου είπε ότι υπάρχει ανοιχτή θέση για μόνιμη writer που θα γράφει τα συνολάκια.Και ναι,τελικά παραμένω,ως κανονική writer!Ξεκινάω από Κυριακή,όπου θα πάρω τη νέα μου θέση.Θα έχω και νέο banner,ξέρετε,λατρεύω να φτιάχνω banners!Λοιπον...Την επόμενη φορά που θα τα πούμε,θα έχω ένα νέο συνολάκι!

Πολλές σφιχτές αγκαλιές,
Ίνα!
;3

4 σχόλια:

della.kike είπε...

ct ixa pei poc an miliceic me tn eva .. icoc gineic monimi writer ;D

afti kati mu 8imizei xD

Evaki_11 είπε...

Popo kamia sxesi!

Evaki_11 είπε...

Popo kamia sxesi!

Ίνα είπε...

Nai re h koukla einai san meshlikh!