19/6/11

Νέα writer

Γεια σας κορίτσια,
Τι κάνετε?
Είμαι η καινούρια writer αυτού του υπέροχου blog.Στο stardoll με λένε elisavetdella.Να και λίγες πληροφορίες για εμένα στην πραγματικότητα.Με λένε Ελισάβετ και είμαι  13 χρονών περίπου στις 24 Οκτωβρίου θα κλείσω τα 13.Μένω στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Βέροια.Το αγαπημένο μου άθλημα είναι το τένις .Εσείς τι άθλημα παίζετε? 
Τέλος πάντων αυτές ήταν λίγες έως πολλές πληροφορίες για εμένα.Εγώ σε αυτό το blog θα γράφω για τα μηνύματα που μας στέλνει το stardoll στο e-mail και στο dollmail  μας.Και θα γράφω για ότι πληροφορία έχω για αυτά τα μηνύματα.Αυτά!!!!!!!     

Φιλιά !!!!! 

3 σχόλια:

Ιώ είπε...

κ ιδια ηλικια κ ιδια περιοχη :Ρ κ μετα από 6 μερες απο τ γενεθλια σ εχω κι εγω..xD

denia752 είπε...

Kalwsir9es st blog! :)

elisavetdella είπε...

@ denia752 eyxaristw poly!!!:D
@ iw ma tetoia symptwsh mono ta onomata mas den einai idia !!!:D LoL!!!:D