4/7/11

Χίλια σηγνώμη/Γενέθλια/Παράξενο!(13)

 


Γεια σας παιδιά!Χίλια σηγνώμη που δεν έχω γράψει εδώ και
καιρό!Αυτό το χαζοinternet πάλι είχε πρόβλημα!
Τέλος πάντον.Από δω και μπρος θα είμαι πιο σαφής.

Λοιπόν στα δικά μας τώρα! 

Τα γενέθλια από σήμερα θα τα δείχνω έτσι:

ulazas1:29 Ιουνίου

.Aniretak.:9 Ιουνίου
mary.kitsiou:14 Ιουνίου
malikoula2:19 Ιουνίου
MariaPotidaia:30 <<
Carmit_Bachar:26<<
Penny222+pennypenny222:22<<
hellopunk10:16<<
katerinakib2000 :24<<

Αυτά για τα γενέθλια!Χρόνια πολλά σε όλες!
Συνεχίζουμε με τα παράξενα.
Σήμερα σας έχω παράξενους.....καθρέφτες!
 
Περίτεχνοι και παράξενοι καθρέφτες 
Αυτό είναι που λένε ξυπνάω με τον ήλιο!


Interactive Mirror 
Ο πιο μαγικός καθρέφτης!
Να και ένα βίντεο:
 
 
 Ironing Board Mirror
Και σιδερόστρα και καθρέφτης!Τι το καλύτερο.


Ελπίζω να σας άρεσαν όλα αυτά!
Τα λέμε το Σάββατο!
Μέχρι τότε 
πολλά φιλιά!

6 σχόλια:

xrisaever9 είπε...

xaxa teleio to video!

Μαριλια είπε...

eyxaristo gia tis eyxes soy ki nomizo pos exi kai sto suite shop enan paromoio ka8refti ilioy ki oso anafora to video xaxa telio!!!!!!!!

ulazas1

thanos_eco είπε...

egw exw genethlia stis :15/10

Ιώ είπε...

μ'άρεσε ο καθρέυτης στο video!

DEMI_LOVANTO_2/ evanescenceakii είπε...

εγώ έχω γενέθλεια 23 Ιουλίου!

Carmit_Bachar είπε...

Thnx gia tis euxes sou!teleioi oi kathreutes!mou aresan polu!♥♥♥♥!