13/7/11

Που θα πάτε;/Παράξενο(14)

 


Γεια σας παιδιά!Έχω χαθεί με τις φίλες μου και δεν συζητάμε για το 
πως περνάμε το καλοκαίρι μας.Γι'αυτό θα ήθελα να συζητήσω με εσάς!Εσείς πως περνατε το καλοκαίρι σας και που θα πάτε ή που πήγατε;

Λοιπόν στα δικά μας τώρα.
Για σήμερα σας έχω ένα καλοκαιρινό παράξενο.
Παράξενες ξαπλώστρες!
Για πάμε να τις δούμε:


 
Αν προσέξατε είνε δύο!Τι το καλύτερο;


Perierga.gr - Ηλιακή καρέκλα!
Πολύ άνετη και.....


Perierga.gr - Ηλιακή καρέκλα!
....με φορτιστή και.....


Perierga.gr - Ηλιακή καρέκλα!
......φοτίζει το βράδυ!!!

 
 Εμένα προσωπικά θα με είχε πιάσει η μέση μου!



Ελπίζω να σας άρεσαν οι παράξενες ξαπλώστρες!
Για πείτε μου.Ποιες σας άρεσαν;
Πολλά φιλιά,
Νικολέττα.



6 σχόλια:

della.kike είπε...

to proto iparxei ke ct stardoll :D :P

katerinakib είπε...

emena m arese pio poli to deftero eixe poli plaka :P

Ανώνυμος είπε...

emena m aresei to 1o kai to 2o!

1998stavroula είπε...

η 1η ειναι φοβερη!!!!!!! =]=]

DEMI_LOVANTO_2/ evanescenceakii είπε...

Συγγνώμη αλλά αυτά τα ίδια τα έχει βάλει και η frosso123 στο blog ghandoora94.blogspot.com.. Ποιά τα έχει πάρει από ποιά?

Ανώνυμος είπε...

afth pou fothzei to brady einai foberhhhhhhhhhh apo evaki_love_me