7/9/11

Από ψηλά! (η εμπειρία μιας 13χρονης κοπέλας που έκανε παραπέντε)

Γεια σας!
Όπως ψηφίστηκε στο club stardollellada, το θέμα που θα γράψω σήμερα, είναι η συνέντευξη μιας κοπέλας (φίλης μου), που έκανε παραπέντε!
Όλα τα κατάλαβα όταν είδα την φωτογραφία ενός ανθρώπου που κάνει παραπέντε στο προφίλ της, και άρχισα να της μιλάω.

Ε. Γεια σου Μαρία (δεν είναι το αληθινό της όνομα)
Μ. Α, γεια σου Εύα, τι κάνεις?
Ε. Καλά είμαι! Να σε ρωτήσω, στη φωτογραφία ποιος είναι?
Μ. Εγώ, έκανα παραπέντε!
Ε. Σοβαρά , πότε?
Μ. Πριν λίγες μέρες, δώρο από την μαμά μου για τα 13α γενέθλιά μου.
Ε. Αλήθεια? και πώς σου ήρθε η ιδέα?
Μ. Μου αρέσει να πετάω και να κάνω extreme πράγματα.
Ε. Wow! Και για πες μας πώς ήταν η εμπειρία.
Μ. Ανεβήκαμε με τον προπονητή σε ένα λόφο 1000 περίπου μέτρων , τρέξαμε προς τον γκρεμό μαζί και σηκωθήκαμε στον αέρα. Ήταν υπέροχα!
Ε. Και πόση ώρα ήσασταν στον αέρα?
Μ. 20 λεπτά ,κανονικά έπρεπε 1 ώρα, αλλά ερχότανε καταιγίδα.
Ε. Και θέλει μαθήματα πριν πετάξεις?
Μ. Όχι, αφού είσαι μαζί με τον προπονητή. 
Ε. Τι θα ήθελες να πείς σε όλα τα κορίτσια της ηλικίας μας που φοβούνται?
Μ. Είναι πολύ ωραίο να πετάς! Στη αρχή και εγώ φοβόμουν, αλλά στον αέρα νιώθεις απόλυτη ελευθερία!  Δεν είναι καθόλου τρομακτικό η τίποτα τέτοιο!
Ε. Και πού το βρήκες αυτό?
Μ. Στο www.dreamdays.gr , συγκεκριμένα στο www.dreamdays.gr/product.php?id=849  Η μία ώρα έκανε 100 ευρώ και η μισή 65. Ακριβά , αλλά άξιζε! Μπορείς να βρεις και άλλα πράγματα σε αυτό το site.
E. Ωραία! Χάρηκα που τα είπαμε, τα λέμε, γειαα!


Λίγα λόγια για το παραπέντε:
Το parapente πήρε το όνομα του από τις γαλλικές λέξεις parachute (αλεξίπτωτο) και pent (πλαγιά), είχε τον μύθο του extreme sport και συγχρόνως μιας δραστηριότητας για λίγους. Εδώ και πολύ καιρό όμως έχει πάρει την αληθινή του υπόσταση που είναι απλά η πραγματοποίηση της πρωταρχικής επιθυμίας του ανθρώπου να πετάξει με πλήρη ασφάλεια. 

Εσείς τι λέτε? 
Θα κάνατε ποτέ παραπέντε?
Εύα

3 σχόλια:

haritini3 είπε...

me tpt :PP

haritini3 είπε...

foavme

FREDYS είπε...

eyoo ct ciyuraa 9 ekna para pente,t mono ebodioo ein t leuta, eleoc yia 1 ora 100€? tcpa cyraa 9 ein a3exacth ebireia :P