9/9/11

Αδικία!(αληθινή ζωή)

Γεια σας,μου συνέβη κάτι και θα ήθελα να μου πείτε αν είναι αδικία η όχι.Λοιπόν,έχουμε και λέμε...
Θα πάω Α'Γυμνασίου,και με έστειλαν σε ένα γυμνάσιο μακρινό απ'το σπίτι μου,ενώ υπάρχει ένα πιο κοντά,εκεί που θα πάνε όλοι οι φίλοι μου και εκεί που με βολεύει φυσικά.Λοιπόν,πάω να κάνω τη μεταγραφή με τη μαμά μου και η διευθύντρια του γυμνασίου μας είπε οτι δεν έχει γίνει καμία μεταγραφή και με το ζόρι γίνονται,πρέπει να περιμένω μέχρι να φτιαχτούν τα τμήματα κλπ.
Σήμερα,στο facebook μια φίλη μου μου λέει οτι η δική της μεταγραφή έγινε δεκτή (απ'το ίδιο γυμνάσιο που με έστειλαν προς το ίδιο γυμνάσιο που θέλω να πάω)και μάλιστα μου είπε πως η διευθύντρια είχε δεχτεί και τη μεταγραφή ενός άλλου κοριτσιού.Δηλαδή αυτή μας είπε ψέματα για να μην γίνει η μεταγραφή!Πείτε μου τι πιστεύετε!

Η αδικημένη Ίνα.
Πολλά φιλιά.
;(

9 σχόλια:

missomorfi010|michaela♥ είπε...

pisteuw oti akomh kai yia na knc metagrafh xreiazesai meson se auth th xwra,fska kai eimai uperufanh pou eimai ellhnida alla pisteuw oti ginontai tromeres adikies!mou eixe sumvei kt paromio otan 9a phgaina prwth gumnasiou,dn dexthkan thn metagrafh mou molis omws phge o 9eios pou htan ekpaideutikos eyine dexth...eyw thn glitwsa kai dn phga se ena 3eno perivallon alla dn exoun oloi kapoion gnwsto:/

missomorfi010|michaela♥ είπε...

an phgaines sto sxoleio pou 9es na knc thn metagrafh kai eleges oti dn kanoun thn metagrafh sou dexth..mhpws se voh9ousan?:/

Ανώνυμος είπε...

k ey pu 9 paw 1h yum ftc eim tyxerh p exei mono 1 gymnacio h polh m!!!!

In0ula είπε...

missomorfi010|michaela
Eixa meson,kai malista phga sto gymnasio pou 8elw na paw!dn katalavainw gt omws dn ta katafera!

Anwnymh:
Tyxerhhhh!

Andromachi είπε...

mmm egw pisteuw pws einai mia pareksigisi!!!!

DEMI_LOVANTO_2/ evanescenceakii είπε...

καλα αφηστε τα! εμενα η αδερφη μου ηθελε να κανει μεταγραφη σε ενα αλλο σχολειο και το σχολειο στο οποιο ηταν γραμμενη, δεν την αφηνε λεει, γιατι ειχαν φυγει πολλα παιδια!!! Τελικα ο πατερας μου μονο στα καναλια που δεν βγηκε, και τα καταφερε να την αφησουν! Μετα σου λενε ωραια εκπαιδευση!

Ανώνυμος είπε...

ki egw 9a paw A'Gumnasiou,pali kl pou to dimotiko stelenei katef9ian ola ta paidia apo to sxoleio se auto to gumnasio kai sxedwn oloi gnwrizomaste :D

della.kike είπε...

ke ce mena kati paromio eixe ginei otan piga 1h gim.

me grapcane ce a8litiko cxolio xwric na to 8elw egw .. egw i8ela na paw ce kanoniko pu itan ctn idia odo me to a8litiko ke to dimotiko mu ke mu legane poc dn ginete gt ke kla afto in koda ct cpiti mu k tetiec mlkiec... omoc tlka katafera na ala3w cxolio gt i mana tc kolitic mu ine ka9igitria ct a8litiko ke kati can nona mu ...

missomorfi010|michaela♥ είπε...

hmmm dn 3r tote ti na pw://