24/9/11

Έρχεται στο stardoll + Νέα του blog!

Γεια σε όλους!
Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Σήμερα, βρήκα κάτι καινούργιο που έρχεται στο stardoll.  Σε λίγες μέρες θα μπορούμε να ντύνουμε την κούκλα μας διαφορετικά σε κάθε δωμάτιο!!! 




________________________________________________________________________

Όσο για το blog θέλω να σας ζητήσω συγγνώμη, γιατί σχεδόν κανείς δεν γράφει , κάτι για το οποίο δεν φταίω εγώ.  Τώρα, η writer για τις superstar κούκλες έφυγε, και ψάχνουμε για καινούργια. Αν είστε SUPERSTAR, είστε αρκετό καιρό στο stardoll, ξέρετε να κάνετε printscreen, είστε καλοί στην ορθογραφία , και ενδιαφέρεστε, επικοινωνήστε στο guestbook μου. Επίσης, τώρα τελευταία έχει χαθέι η pinkNatalaki  :/. Σας παρακαλώ, αν θέλετε να γίνετε writer, μετά μην τα παρατάτε!!

Τώρα, όσο για εμένα, θα γράφω για τα νέα του stardoll (γιατί η in0ula λέει ότι δεν μπορεί), και για ένα άλλο άρθρο που λέγεται κριτική covergirl.

Ελπίζω να σας αρέσουν  οι ιδέες μου!
Πώς σας φαίνεται η αλλαγή που θα κάνει το  stardoll?
Φιλάκια!
Evaki_11/ Εύα

2 σχόλια:

della.kike είπε...

egw eva mu akoma pcaxnw na vrw ta in real life tou young hollywood

Ανώνυμος είπε...

Ομολογώ, δεν ήμουν σε αυτή την ιστοσελίδα εδώ και πολύ καιρό ... όμως ήταν μια άλλη χαρά για να δείτε Είναι ένα τόσο σημαντικό θέμα και αγνοείται από τόσους πολλούς, ακόμα και επαγγελματίες. Σας ευχαριστώ για να βοηθήσει την καλύτερη ενημέρωση των πιθανών θεμάτων.