3/9/11

Νέα Writer -Μake up

Γεια σας.. ;)
Είμαι η Ιωάννα και από εδώ και πέρα θα σας δείχνω κάποια make up tips.
Λίγα πράγματα για μένα.. Είμαι 13,5 &μένω σε ένα χωριό κοντά στη Βέροια. Ήθελα εδώ και πολύ καιρό να γίνω writer & επιτέλους το όνειρο μου πραγματοποιήθηκε..! Μπορείτε να επισκευτείτε την σουίτα μου πατώντας εδώ.
Επίσης μπορείτε να βρείτε και όλα τα βίντεο μου στο κανάλι μου, στο youtube (πατήστε εδώ).

Τέλος πάντων.
Για αρχή σας ετοίμασα ένα make up της Avril Lavigne αλλά όχι σε βίντεο. Από την επόμενη φορά θα είναι σε βιντεάκι. :)
(click στην εικόνα για μεγαλύτερο)
Ελπίζω να σας αρέσει αν και δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Τυχόν απορίες μπορείτε να τις γράψετε είτε με σχόλιο είτε στο gestbook μου.
Κάθε Παρασκευή θα γράφω στο blog.
Τώρα όποια κοπέλα θέλει να της φτιάξω ένα make up να γράψει το ψευδώνυμο της από το stardoll και θα επιλέξω μία από όλες σας. :) Αυτά για σήμερα!

Τα λέμε την Παρασκευή με καινούριο Make Up,
Φιλιά Ιωάννα

3 σχόλια:

Evaki_11 είπε...

telio!!

Ιώ είπε...

6n3 eva mm
aLLa en vLepw cimmetoxh://

Ανώνυμος είπε...

skata ! 8eloyme thn della.kike !