23/10/11

Ζητώ ένα μεγάλο συγνώμη στην ιδιοκτήτρια του blog διότι εγώ που γράφω για νέες κούκλες θα γράψω για κάπια κορίτσια με κακή συμπεριφορά....!

Είμαι πολύ εκνευρισμένη διότι ένα κορίτσι με κάλεσε στο suite play της απάντησα πως δεν μπορώ να πάω και αυτή με ρώτησε γιατί εγώ της είπα πως είχα κάποιες δουλίτσες και αυτή με ρώτησε τι δουλίτσες και εγώ της απάντησα να μην είναι τόσο περίεργη αλλά αυτή συνέχισε:


Μόλις της είπα πως όλα διμοσιέυτικαν μου είπε ότι με έκανε αναφορά δεν το ΠΙΣΤΕΥΩ!Μερικά κορίτσια έχουν πολύ θράσος!

φιλιά,zoze_cool





6 σχόλια:

stavi4u είπε...

kl milame koutcompolio ths arkoudas!egw lew pos eimai apo iPhone k dn ginete!

Ανώνυμος είπε...

eleos 8ee m ti koutsompolaa!!!eimai h eirinakipaoki

Ladygagahope είπε...

kala e emena moy eipe mia oti einai ypallilos t stardoll k an den ths dwsw kodiko tha me diagrapsei!(gt leei oti thelei na kanei kati doulies sth selida m)
NA TAN H ZILIA PSORA THA ZHLEYE OLH H XWRA!:/

tinaki είπε...

Τι να κάνουμε κορίτσια;Έτσι είναι κάτι τέτιες κοπέλες και δεν αλλάζουν...!Evaki_11 συγνώμη που έγραψα άλλο θέμα κορίτσια πολλά φιλάκια!!!

Evaki_11 είπε...

xristina, isa isa xarika pr poli p asxoleise k me alla 9emata ektos apo tis ss koukles :D! Oso g tis kopeles aftes, emena mia (dn 9a pw onoma) eipe oti eime poli "kakia"epidi dn tin psifisa cg! ELEOS!

tinaki είπε...

Σε ευχαριστώ...!