26/11/11

Νέο banner για το blog + Κρυμμένα δωμάτια για party


Γεια σας! Τι κάνετε? Εγώ είμαι πολύ καλά! 
Σήμερα θα σας δείξω το banner για το blog, που ήδη το έχετε δει στην αρχική σελίδα το blog. 
 Μου πήρε πολλές ώρες για να το φτιάξω, αλλά νομίζω πως άξιζε τον κόπο! 

Επίσης, σήμερα, θα σας δείξω και μερικά κρυμμένα δωμάτια, για να κάνετε party... 
Κάθε party, έχει και το δικό του link.
Το πρώτο δωμάτιο είναι αυτό: 
Για να κάνετε party σε αυτό το δωμάτιο πατήστε εδώ.

                                       
Για να κάνετε party σε αυτό το δωμάτιο, πατήστε εδώ.


    Για να κάνετε party σε αυτό το δωμάτιο, πατήστε εδώ.                

Για να κάνετε party σε αυτό το δωμάτιο, πατήστε εδώ

Για να κάνετε party σε αυτό το δωμάτιο, πατήστε εδώ
[Αυτό το δωμάτιο είναι και για non-superstars]

Για να κάνετε party σε αυτό το δωμάτιο, πατήστε εδώ
Είναι από την ταινία Happy Feet 2, που έρχεται στους κινηματογράφους, και είναι το ποιο πρόσφατο που έχει βγάλει το stardoll. 

Για οποιοδήποτε καινούριο δωμάτιο, θα το ανεβάσω το συντομότερο.

Τα ξαναλέμε
FREDYS =]





5 σχόλια:

stavi4u είπε...

Χριστό τα graphic σου είναι πλ Ωραία :))))) ΠΠΠΛΛΛ :)) και νομίζω πως και το τελευταίο είναι για μη superstars δεν είμαι σίγουρη αλλα μαι φίλη ου δεν ήταν ss και το είχε κανει δεν ξέρω:/ παντός μπράβο^^

stavi4u είπε...

Το πάρτυ εννοώ το τελευταίο

PinkElina145 είπε...

πολυ ωραιο το καινουργιο μπανερ και τα παρτυ ειναι τελεια!!! :)

Ανώνυμος είπε...

στο τελευτεο εχω κανει και εγω για να παρω δωρεαν ενα μαξιλαρι του happy feet εχω και κερδισα τον προταγωνιστη και εναν φιλο του οπιοσ δεν το πιστευει να πατισει στο stardoll PITBULLFun.

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραια τα δωματια αλλα διστυχως δεν ειμαι superstar και δεν μπορω να κανω party!!!