4/11/11

Γεια σας!

Γεια σας!Είμαι η νέα writter αυτού του τέλειου Blog!Ονομάζομαι Έφη και το stardoll με λένε eufrosini...!Εγώ θα γράφω για την επιλογή της ημέρας,αλλά και θα σας βάζω και ένα συνολάκι με αυτό!Επίσεις θα κάνουμε και πολλούς διαγωνισμούς μαζί!Λοιπόν..Ας αρχίσουμε...Η σημερινή επιλογή της ημέρας είναι ένα ζευγάρι παπούτσια...Κοστίζουν 80 starcoins και δεν μου αρέσουν πολύ...Εσάς;Δείτε τα :

















Και το συνολάκι μου με αυτά:






















Αυτή θα είναι η φωτογραφία μου ! Σας αρέσει;







Τα λέμεεε...!

4 σχόλια:

stavi4u είπε...

kalwshr9es :P k emena t mpotakia dn m pollu aresoun!

Evaki_11 είπε...

kala ta botakia eine apesia! Alla o tropos pou ta sindiases eine telios !

Ladygagahope είπε...

Ontos!Alla to synolaki me ta rouxa einai teleio!

Eufrosini είπε...

Σας ευχαριστώ κορίτσια μου!