12/11/11

Διάφορααα..!




Γεια!Τι κάνετε;Η σημερινή επιλογή της ημέρας είναι ενα φορεμα λίγο παλιομοδίτικο μ φαίνεται αλλά ο καθένα έχει άλλο γούστο.....Βασικά τα μανίκια,το υπόλοιπο είναι ωραίο...Τέσπα είναι απο το μαγαζι Pretty In Pink στην τιμή των 15 stardollars ....Δείτε το :

Σας αρέσει;

Η βαθμολογία μου :
Μπορείτε να το συνδιάσετε κάπως έτσι :

....
Τα συνολάκια των κοριτσιών...: (Σήμερα δεν τα πέτυχα πολύ...)

evaki_11


PunkNickoula (Δεν μπορούσα να σ κάνω κάτι καλύτερο γιατί δεν είχες τόσα πολλά ρούχα)

stavi4u (Μου είχες ζητήσει να σου κάνω goth...Άσε που δεν ξέρω απ' αυτά,έτσι κι αλλιώς τα ρούχα σου δεν είναι πολύ goth,είναι κανονικά...Τέσπα, σου έκανα 1 girly και 1 άλλο...(δεν ξερω πως να το ονομάσω-πάντως goth δν είναι-) Sorry!!!



B.E.P.Fan_4ever


Και η LADYsouperstar μου έδωσε μια ιδέα,να κάνω και make-up σε όσες μ το ζητήσουν...Και μ είπε να αρχίσω από αυτή..Οπότε καλή αρχή ! Δές το :

Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο ...
  • Όποια θέλει να της κάνω συνολάκι να μ το πεί ή εδώ σαν σχόλιο ή στο stardoll μου,που θα το βρείτε εδώ
(Κορίτσια,δεν θα ξανακάνω make-up ή Εύα μου είπε να μην κάνω εγώ και να πώ στην Ιωάννα να κάνει αυτή αν θέλει...Ιωάννα αν το δεις και σ αρέσει η ιδέα εφάρμοσέ την!)
Φιλιά!

24 σχόλια:

stavi4u είπε...

thnx!!!k sorry alla s eipa goth gt apla variomoun n alla3w make-up :P pantos thnx!

Eufrosini είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Eufrosini είπε...

χεχε σιγά..μα δεν στο έκανα κιόλας..hehe!

stavi4u είπε...

ugeia!:P thnx k pali!:)

Ladygagahope είπε...

den einai kai teleia h epilogh ths hmeras!alla trwgetai!:/

Evaki_11 είπε...

ax eine telia!! mono sto lo dn m aresei lg p fenete t kalson mesa apo ta pappoutsia!

Eufrosini είπε...

Ladygagahope - +φωνω!
Εύα,και με εσένα +φωνώ...αλλα δεν ήξερα τι να κάνω..Και ευχαριστώ πολύ!

Ladygagahope είπε...

Efrosinaki tha eithela poly na ftiakseis 3 kai se emena(an exeis xrono)tha m peis esy synolakia kaneis gt den kaneis monh s?Tha eithela poly na dhmiourgeiseis synolakia me ta rouxa m na dw ti apopsh exeis!;)

Eufrosini είπε...

tha m peis esy synolakia kaneis gt den kaneis monh s? τι εννοείς με αυτό;
Τέσπα,οκ 9α σ κανω!

Sweetpinkstar7 είπε...

9a h9ela kai egw

punky_duck είπε...

Γεια σου!Αυτή η στήλη που εκπροσωπείς στο Blog είναι πολύ ωραία !!!Αν θέλεις και έχεις χρόνο να μου έφτιαχνες ένα συνολάκι!!(φυσικά δεν θέλω να σε υποχρεώσω!!!αν θέλεις !)

Ladygagahope είπε...

egw sto blog auto kanw synolakia.Twra esy mporei na skeftese gt sou zhtw na mou kaneis.

LADYsouperstar είπε...

teleia efxaristo poy mou kanete tis idees mou kai 8a h8ela na gino writer alla to eipa sthn eva kai mou eipe kapioys orous pou o monos pou den exo einai na exo empiria apo alla blogs alla se periptosh pou den ginete 8a eimoun evgnomon an sas elega tis idees mou kai mou tis kanate pragmatikothta kai aplos 8a h8ela na gino ki ego melos tou blog legontas aplos idees kai parakalo idopoihste me gia oti xriasthte!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Για θα μπορουσες σε παρακαλω να μου κανεις και εμενα ενα συνολακι εχω αρκετα ρουχα! και αξεσουαρ στο stardoll με λενε :foyaki112

Ανώνυμος είπε...

Για θα μπορουσες σε παρακαλω να μου κανεις και εμενα ενα συνολακι εχω αρκετα ρουχα! και αξεσουαρ στο stardoll με λενε :foyaki112

Ανώνυμος είπε...

Για θα μπορουσες σε παρακαλω να μου κανεις και εμενα ενα συνολακι εχω αρκετα ρουχα! και αξεσουαρ στο stardoll με λενε :foyaki112

Ανώνυμος είπε...

Για θα μπορουσες σε παρακαλω να μου κανεις και εμενα ενα συνολακι εχω αρκετα ρουχα! και αξεσουαρ στο stardoll με λενε :foyaki112

Eufrosini είπε...

@Sweetpinkstar7 οκ
@punky_duck οκ
@foyaki112 (αν και το εγραψες 3 φορες ) χεχε οκ!
@LADYsouperstar εμ,αν ειναι μικρες κ ευκολες,και κολλανε με το θεμα κ γραφω εγω(επιλογη της ημερας) ενταξει./..αν εχουν αλλο θεμα μπορεις να επικοινωνησεις με τις αλλες κοπελες π εχουν αλλες ιδικοτητες...αλλα ασε π δν εχει σχεδον καμια πολυ χρονο για να κανει κ αλλα πραγματα περα απο την ιδικοτητα της...!τεσπα...πες μ εσυ μερικες και θα δουμεεε...

Eufrosini είπε...

@Ladygagahope α,χεχε τωρα καταλαβα..δν πρζ...σου τα εκανα ηδη αλλα δν ειναι τοσο πρωτοτυπα...πιστευω οτι κ εσυ εχεις γουστο και ταλεντο σε αυτα και θα τα εχεις βρει ηδη..!εγω θα τα ανεβασω κ αν σ αρεσουν καλως...!

LADYsouperstar είπε...

gia eimai h LADYsouperstar kai 8elo na sas po oti ka h fili m h 1katia123 8a h8ele na thn ntisete me ta rouxa ths ntoulapas ths kai na ths kanete make up alla den exei kai pola make up alla kante oti mporeite 8a to xarei kai den 3erei pos na sas to grapsei kai sas to grafo ego
!!!!!!!!!!

Eufrosini είπε...

LADYsouperstar- συνολακι θα της κανω,αλλα make-up ειπα οτι δν θα ξανακανω....γτ δν ειναι η ιδικοτητα μου!

LADYsouperstar είπε...

gia eimai kai pali h fun tou blog LADYsouperstar kai 8a h8ela na sas zhtiso na mou kanete mia xarh na ntisete kai thn fili mou thn efoulitsi!!!

Eufrosini είπε...

βεβαια κουκλα μ!

LADYsouperstar είπε...

no problem oti 8es agaph m efxaristhsh