14/11/11

Βραβεία!

Γειά σααααςςς!!
Σήμερα, όσο κάναμε μαθηματικά (1η ώραα ) και βαριόμουνα, σκεφτόμουν διάφορα σχετικά με το blog. Έτσι, σκέφτηκα και την ιδέα των βραβείων:
1. Καλύτερος writer ( ο πιο συνεπής και πιο αγαπημένος, κάθε 3 μήνες)
2. Καλύτερος reader ( αυτός από όλους εσάς που συμμετέχει περισσότερο στο blog) (δεν χρειάζεται αν είναι follower)
4.Top commentaror (αυτός που κάνει πιο πολλά σχόλια (πρέπει να είναι follower) κάθε μήνα)
4.Top inviter (Αυτός που έχει προσκαλέσει στο blog πιο πολλούς (Στείλτε μου μήνυμα στο stardoll αν ενδιαφέρεστε για αυτήν την κατηγορία).Για κάθε 10 αναγνώστες στο blog (που μου έχουνε πει ότι τους είπατε εσείς) που φέρετε, και κάνουν FOLLOW, κερδίζετε από εμένα 2sd. Αυτός που θα φέρει τους πιο πολλούς κερδίζει συνέντευξη στο Blog και στο Starblog.

Αν ενδιαφέρεστε για το top inviter, γράψτε σχόλιο εδώ και στο guestbook μου! 
Μείνετε συντονισμένοι, πολλοί διαγωνισμοί ερχονταίιιιιι!
Φιλάκια!
Εύα

5 σχόλια:

Ladygagahope είπε...

αααα τι ωραια!ανυπομονω!!!=P

stavi4u είπε...

Τέλεια καλή ιδέα εγω πρώτη ώρα είχα το ακουστικά απο το κινητο :PP

LADYsouperstar είπε...

ax teleia idea

Eufrosini είπε...

wraia idea!

Ιώ είπε...

Πολύ καλές ιδέες.! Μπράβο σου Εύαα