21/11/11

Γεια!





Συγνώμη που δεν έγραψα όλο το σ/κ και την Παρασκευή...Αλλά το σ/κ ήμουν στο χωριό μου και την Παρασκευή είχα διάβασμα!!!Τέλος πάντων,σήμερα σας έχω την χθεσινή επιλογή της ημέρας,της Παρασκευής και την σημερινή!(του Σαββάτου δεν την ήξερα...γι αυτό δεν την έβαλα...)
Η σημερινή:

Δεν μου αρέσουν ΚΑΘΟΛΟΥ..είναι παλιομοδίτικα πιστεύω...Το όνομα το βλέπετε , είναι απο το μαγαζί Bojour Bizou όπως λέει,και κοστίζουν 9 stardollars
(ακριβά λίγο) Η βαθμολογία μου:
Και το συνολάκι:(Hehe έκανα την κούκλα μου schoolgirl!!!)
Η χθεσινή επιλογή της ημέρας :


Ονομάζετε ''Violet Sequin Dress'' από το μαγαζί Rio και κοστίζει 16 stardollars!(Είναι πολύ ακριβό νομίζω..)αλλά είναι ωραίο...!
Η βαθμολογία και το συνολάκι:


Η επιλογή της ημέρας της Παρασκευής ,η βαθμολογία του και το συνολάκι :


Λέγετε ''Hearted Shaped Bling Necklace'' κοστίζει 30 sc (φθηνό) και όπως βλέπετε στην εικόνα θα το βρείτε στο μαγαζί Fudge αλλά δεν μου αρέσει πολύ...
4/5

Το συνολάκι να ξέρετε είναι για non-ss (σχεδόν κάθε φορά,που η επιλογή της ημέρας θα είναι για non-ss θα κάνω συνολάκια με ρούχα για non-ss....!!!)
Σας αρέσουν;Θα αγοράσετε κάτι ή έχετε αγοράσει ήδη;Πείτε μου!

Και τώρα σας έχω την συνέντευξη απο την zwezwezwe (τη νικήτρια του διαγωνισμού μας)


1.Πως είναι το πραγματικο σου όνομα;
1) Το πραγματικό μου όνομα είναι Ζωή
2.Που μένεις;
2) Μένω στην Αθήνα συγκεκριμένα στην Βούλα
3.Πόσο χρονών είσαι;
3) Είμαι 14,5... τον φεβρουάριο θα γίνω 15
4.Ποιό είναι το μεγαλυτερο σου ονειρο εδω στο stardoll ;
4) Το μεγαλύτερο μου όνειρο εδώ στο stardoll ειναι να γινω cg ή ncg 5.Πόσο περιπου καιρο το έχεις το stardoll ;
5) Έχω το stardoll περίπου μισό χρόνο 6.Πόσα starpoints εχεις;
6) Έχω σχεδόν 1080 sp αλλά θα η΄θελα να είχα πολλά παραπάνω 7.Πόσες φορες εχεις γίνει superstar ;
7) Έχω γίνει 2 φορές ss 8.Εχεις κερδισει ποτέ κάποιο βραβείο εδω στο stardoll ;Αν ναι για ποιο πραγμα ηταν;
8) Έχω κερδίσει αρκετά βραβεία σχετικά με το stardoll σε club και σε blogs
9.Ποιος/οι είναι οι αγαπημενος/οι σου τραγουδιστης/ες(Μεχρι 5)
10.Ποιες είναι οι αγαπημενες σου ταινειες;(Μεχρι 5) 11.Ποια ειναι τα αγαπημενα σου τραγουδια(Μέχρι 5) 12.Ποιο είναι το αγαπημενο σου σιριαλ στην τηλεοραση;
9,10,11,12) Αγαπημένους τραγουδιστές, αγαπημένα τραγούδια, αγαπημένες ταινίες και σίριαλ δεν εχω... Ακούω ότι παίζεται στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση αν με ενδιφέρει!! 13.Με αρίστα το 10 πόσο θα βαθμολογουσες το blog μας;
13) To blog σας θα το βαθμολογούσα με ένα 9... είναι αρκετά καλό... και όλοι οι writers πολύ καλοί αλλά δεν διαφέρει σε τίποτα με τα υπόλοιπα blogs του stardoll.
14.Έχεις να πεις κατι στα μελη του blog που διαβαζουν τωρα την συνεντευξη;
14) Σε όσους διαβάζουν αυτήν την ώρα την συνέντευξη θα ήθελα να πω να πιστεύουν στο εαυτό τους και να μην ακούν τους άλλους ανεξάρτητα από το τι λένε αυτοί!!!

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω το blog και ειδικά την Eufrosini που μου έδωσαν την ευκαιρία να κάνω αυτήν την υπέροχη συνέντευξη!!


Πωπω μεγάλο post!!!Χαχα,
φιλιά...




























































































































4 σχόλια:

stavi4u είπε...

Τα πάντα άψογα αλήθεια τα λέω και τα εννοώ ειλικρινά έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό να :Ο

Evaki_11 είπε...

xaxa a pappoutsia eine teleiws xalia:P Oso g to blog, prospa9w na kanw oti pio dinato g na diaferei (steiles opws to i3eres afto kai tetoia )

Eufrosini είπε...

ευχαριστω πολυ Σταυρούλα...
Εύα ναι ειναι χαλια τα παπουτσια...το μπλογκ ειναι ωραιο...και αυτο το ηξερες αυτο ειναι εξυπνη ιδεα!

stavi4u είπε...

tpt!:)