18/11/11

Νικήτριαα...

Γεια σας και πάλι!
Σήμερα σας έχω –επιτέλους- τα αποτελέσματα του διαγωνισμού μου.
Σας έχω την ΜΕΓΆΛΗ ΝΙΚΉΤΡΙΑ !
Η οποία είναι…. Η
ladygagahope ! Η Νικολέτα νίκησε με :
[συγχαρητήρια και στην Mariposa2000k]

Τα δώρα της είναι μια συνέντευξη &πρωταγωνιστεί στο σημερινό μακιγιάζ. =)

Η συνέντευξη:

Γεια σου!
Γεια !
Πως σε λένε?
Λέγομαι Νικολέττα. Για τους φίλους Νίκη, Νικόλ ή Λέτα.
Πόσο είσαι? Είμαι 11 χρονών
Πόσα χρόνια είσαι στο stardoll? Στο stardoll είμαι 2 χρόνια το 2011.
Έχεις βγει ποτέ cg ή ncg? Όχι, αλλά θα ήθελα πάρα πολύ.Έχω κάνει πάρα πολλές προσπάθειες αλλά δεν έγινε τίποτα.Αν και πιστεύω ότι μια κοπέλα στο stardoll δεν κρίνεται για το αν είναι cg ή ncg αλλά από τον χαρακτήρα.
Τι δεν σου αρεσει στο stardoll? Τα χίλια broadcasts που στέλνουν. Δεν λέω και εγώ έχω στείλει αλλά όχι και 290 broadcasts.Και όπως πάντα όλα λένε ψηφίστε με!Και την άλλη μέρα βγαινουν cg.Επίσης δεν μου αρέσουν(όπως και σε όλους άλωστε)τα starcoins!Είναι τελείως άδικο να μην μπορούν οι non superstars να μην κάνουν πράγματα όπως οι superstars(π.χ.starmovies,broadcasts,να αγοράζουν απο τα μαγαζιά LE και Antidote....)
Και τέλος τι θα ελεγες στα αλλα μελη να κανουν? Πάρα πολλά. Καταρχήν ποτέ να μην χαλάνε τα λεφτά τους σε broadcasts, να είναι πάντα φιλικοί(αυτό βοηθάει πιστεύω στο να γίνεις cg)και...αυτά!


Και το βιντεάκι..



Ελπίζω να σας άρεσε.



Φιλάκια Πολλά,
 Ιωάννα:*

4 σχόλια:

stavi4u είπε...

ωραία όλα!!!και η συνέντευξη και το make-up!!

Evaki_11 είπε...

sigxaritiriaa!!

Ladygagahope είπε...

thnx!:D

Ανώνυμος είπε...

poli wrea ola !! exw mia aporia pos boro na parw lefta tsaba? an ginete stilte m ena mnm plzz meta 8a kanw oti 8elet ,8a sas psifizw gia polles vdomades !!!