26/11/11

Επέστρεψα στο blog!

Γεια σε όλους!Με χαρά σας λέω ότι ξαναγυρνάω στο blog!Για όσους δεν με ξέρετε,είμαι η Ίνα,(στο stardoll IN0ULA),είμαι 12 ετών και μένω λίγο πιο έξω απ'την Αθήνα.Είμαι μέλος εδώ και 3 χρόνια (από την παλιά μου κούκλα),ενώ σε αυτή 2.Άρχισα να γράφω σε αυτό το blog ως αναπληρωματική για τις εξετάσεις (και να ήθελα να ξαναγίνω αναπληρωματική,δεν μπορώ μιας και είμαι και γω γυμνασιοκόριτσο τώρα πια,άρα γράφω και γω εξετάσεις!)και στο τέλος ανακάλυψα πόσο πολύ μου άρεσε να γράφω,και έτσι έγινα μόνιμη!Λοιπόν,θα γράφω για τα νέα του Stardoll,(λειτουργίες,καμπάνιες κλπ),και για τα μηνύματα που μας στέλνει το Stardoll,εκτός από εκπτώσεις κ νέα μαγαζιά,αυτή είναι δουλειά της αρμόδιας!
Λοιπόν,αρκετά έγραψα!Ώρα να δείτε το banner μου!
Εύχομαι να σας αρέσει!

Πολλά φιλιά,Ίνα!
;3

3 σχόλια:

stavi4u είπε...

Καλωσόρισες :)

In0ula είπε...

ευχαριστώ! :]

stavi4u είπε...

tpt!:)