29/12/11

Κλεμμένοι Λογαριασμοί!

Γειά σας και πάλι! Δημιούργησα αυτή την ανάρτηση για να βοηθήσουμε τα κορίτσια που έχουν χάσει τον λογαριασμό τους από χάκερς! Τo Stardoll αλά Ελληνικά θα σας υποστηρίξει και θα σας βοηθήσει να πάρετε πίσω τον λογαριασμό σας! Λοιπόν πρέπει να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία και να τα δημοσιεύσετε στα σχόλια αυτής της ανάρτησης! 


Όνομα στο stardoll:
Ο παλιός σας λογαριασμός(που έχει χακαριστεί):
Ο χάκερ(αν ξέρετε):
Πότε σας χάκαραν τον λογαριασμό:
Άλλες πληροφορίες:¨




Αφού μας στείλετε τα στοιχεία στα σχόλια, κάντε add εμένα(MaratCi) και την Evaki_11.
Εμείς θα στείλουμε μήνυμα στο stardoll και θα κάνουμε ότι άλλο χρειαστεί ! 


Φιλάκια...

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γεια σου!!!
ονομα στο σταρδολλ(το καιρουριο που εφτιαξα):areti-biki

ο παλιο σασ λογαριασμοσ:PINKKORITSIA

ο χακερ αν ξερετε:νομιζω μια που την λενε xeniastar11

ποτε σασ χακαραν τον λογαριασμο:πριν 4-5 μερεσ:(

αλλεσ πλιροφοριεσ:τιποτα διστιχοσ!

Ανώνυμος είπε...

emena mou eixan klepsei alla itan poli palia kai den thimate tipota apo auta...itan super star kai argotera cover girl :((

Ανώνυμος είπε...

και εμενα μου εκλεψαν τον λογαριασμο... ειχα πολλα starpoints και χρηματα αρκετους φιλους και ενα club.....
το ονομα απο την κουκλα που μου χακαραν ειναι smaragdeniacool
το σαββατο ηταν ηδη χακαρισμενος ο λογαριασμος μου
μου αλλαξαν κωδικο και οταν την ειδα απο αλλη φιλη μου ηταν αλλαγμενη εντελως.......
αν βρειτε τπτ σχετικο στειλτε μου μηνυμα στην αλλη κουκλα μου με το ονομα:smapop

Ανώνυμος είπε...

γεια σας
λοιπον
και εμενα μου χακαραν τον λογαριασμο μου λεγομαι XeniaViva
εχθες το βραδυ μια κοπελα που στο stardoll λεγετε juliarobert1234 μου ειπε να της δωσω το κωδικο μου για να μου δωσει stardollars εγω ειμ superstar και μου τα ελεγε τοσο καλα και της τον εδωσα ε σμρ μου αλλαξε την κουκλα και δεν μπορουσα να μπω το ειδα απο το καινουριο μου λογαριασμο Xenia.Yo αμα βρειτε κατι στειλτε μνμ εκει....το 3ρω εκανα μεγαλη βλακια αλλα δεν πιστευα οτι θα γινοταν αυτο

Ανώνυμος είπε...

Όνομα στο stardoll(ο καινουργιος)CleverSophie1
Ο παλιός σας λογαριασμός(που έχει χακαριστεί):CoolMars1
Ο χάκερ(αν ξέρετε):
Πότε σας χάκαραν τον λογαριασμό:
Άλλες πληροφορίες:¨2 Σεπτεμβρίου 2012

Ανώνυμος είπε...

ονομα καινουργιο:Amy_Lee_4ever
ονομα παλιο:lovelykatia99
χακερ:δυστηχως δεν ξερω ποιος ειναι
ποτε:τον νοεμβριο του 2012

thalia trela είπε...

Όνομα παλιό: thalia-trela
Όνομα καινούριο: thalia_trela
Χάκερ: kouklara.52 αν θυμάμαι καλά
Πότε: τον Δεκέμβριο του 2012 δεν
δεν θυμάμαι ακριβής ημερομηνία
Άλλες πληροφοριες: αυτή που μου έκλεψε την doll μου ειπε ψέματα ότι
συνεργάζεται με την danae και αποφασίζουν μαζί για το πια θα μπει covergirl κι έτσι μοθ ζήτισε τον κωδικό μου για να μπει και να κανει ένα κολπάκι για να γείνω covergirl κι εγώ την πίστεψα και της τον έδωσα και μετά αυτη μπήκε και τον άλλαξε. Αν βρειτε κάποιον τρόπο να παρς πίσς την medoll μου σας παρακαλώ πάρα πολυ να με ενημερωσετε στο καινούριο μου stardoll (thalia_trela) ή στο email μου (thalia.treli@gmail.com)
Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

το καινουριο stardoll : modagirl_93
το παλιο : avrillavigneXD0
ΧΑΚΕΡ : ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΣΤΑΡΔΟΛΛ ΠΟΥ ΧΩ ΕΓΩ ΙΝΕ ΤΟΥ ΧΑΚΕΡ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
ΗΜΕΡΟΜΙΝΙΑ : 12/4/2013
ΛΟΙΠΟΝ ΒΑΣΙΚΑ Ο ΧΑΚΕΡ ΙΝΕ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟς ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΥΛΙ ΤΣΑΚΟΜΟ
ΚΑΙ ΑΚΟΗΜ ΤΟ ΘΥΜΑΤΑΙ ΕΛΕΓΑ ΠΟΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΛΕΥΦΤΑ ΑΛΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟ ΣΛΕΩ ΒΛΑΚΙΕΣ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΠΕ ΠΟΣ ΗΘΕΛΕ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ Μ ΚΑΙ ΓΩ ΕΙΠΑ ΔΝ ΘΑ ΤΝ ΠΑΡΙς
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

heleborange

Ανώνυμος είπε...

heleborange sas kano etima os islamband

Ανώνυμος είπε...

Θα σας κάνω add απ'το stardoll του αδερφού μου λέγεται George_To_Alani Ο παλιός μου λογαριασμός ήτανε η DivaSilia_Love Η χάκερ ήτανε η BarbySinger5 Μου το κλέψανε σήμερα 26/12/13 Βοηθήστε με σας παρακαλώ!

Υ.Γ. Δεν είχα βάλει e-mail και η hacker έβαλε δικό της!

Ανώνυμος είπε...

Όνομα στο stardoll:hliostalakti11
Ο παλιός σας λογαριασμός(που έχει χακαριστεί):hliostalakti10
Ο χάκερ(αν ξέρετε):stardollcheatcodes@yahoo.com νομιζω
Πότε σας χάκαραν τον λογαριασμό:νοεμβριο δε θυμαμαι ομως ποτε!
Άλλες πληροφορίες:ηξερα και τους κωδικους 4 αλλων κοριτσιων: kathrin37,mariavers,anastasia20101,marak1100 επειδη ειδα στο youtube οτι αν στειλεις κωδικο και ονομα στο stardoll θα γινεις χακερ και θα βλεπεις κωδικους αλλων αλλα ηταν πολυ μεγαλη βλακεια και το κανα και στα κοριτσια παραπανω γιατι πιστευα οτι θα τους αρεσε να ειναι χακερ αλλα μπερδευτηκα εκει που δε με θελουν!!! στειλτε μου τι εγινε στο e-mail: nefelakimanaraki@yahoo.gr αλλα σας παρακαλω παρτε πισω και τους αλλους 4 λογαριασμους γιατι δεν ξερουν οτι το εκανα εγω και τοτε καηκα...

Ανώνυμος είπε...

Όνομα στο stardoll:hliostalakti11
Ο παλιός σας λογαριασμός(που έχει χακαριστεί):hliostalakti10
Ο χάκερ(αν ξέρετε):stardollcheatcodes@yahoo.com νομιζω
Πότε σας χάκαραν τον λογαριασμό:νοεμβριο δε θυμαμαι ομως ποτε!
Άλλες πληροφορίες:ηξερα και τους κωδικους 4 αλλων κοριτσιων: kathrin37,mariavers,anastasia20101,marak1100 επειδη ειδα στο youtube οτι αν στειλεις κωδικο και ονομα στο stardoll θα γινεις χακερ και θα βλεπεις κωδικους αλλων αλλα ηταν πολυ μεγαλη βλακεια και το κανα και στα κοριτσια παραπανω γιατι πιστευα οτι θα τους αρεσε να ειναι χακερ αλλα μπερδευτηκα εκει που δε με θελουν!!! στειλτε μου τι εγινε στο e-mail: nefelakimanaraki@yahoo.gr αλλα σας παρακαλω παρτε πισω και τους αλλους 4 λογαριασμους γιατι δεν ξερουν οτι το εκανα εγω και τοτε καηκα...

Ανώνυμος είπε...

Όνομα στο stardoll:hliostalakti11
Ο παλιός σας λογαριασμός(που έχει χακαριστεί):hliostalakti10
Ο χάκερ(αν ξέρετε):stardollcheatscodes@yahoo.com
Πότε σας χάκαραν τον λογαριασμό:prin 4 mines
Άλλες πληροφορίες:¨steilte apantisi sto nefelakimanaraki@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

Όνομα στο stardoll:hliostalakti11
Ο παλιός σας λογαριασμός(που έχει χακαριστεί):hliostalakti10
Ο χάκερ(αν ξέρετε):stardollcheatscodes@yahoo.com
Πότε σας χάκαραν τον λογαριασμό:prin 4 mines
Άλλες πληροφορίες:¨steilte apantisi sto nefelakimanaraki@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

λοιπον δεν εχω φτιαξει αλλο σδ αλλα ο παλιος λογαριασμος μ ειναι Silviamanari o οποιος ειναι χακαρισμενος,αυτη που μου τιν χακαρε τιν λενε marialenaki αν θελετε μπωριτε να μπιτε στο σδ μιας φιλις μου τιν λενε onlyGirlForrest και γραψτε τις και βοιθιστεμε

Ανώνυμος είπε...

gia sas me lene sto stardoll wwwirinistormy ke ksero pia m to xakare to stardoll mou eine i antzela1922 ke m to xakare prin 1 me 2 mines peripou an thimame kala eime sigouri oti eine afti epidi me apiluse na tis doso ton kodiko m sas parakaloo boithiste me eimoun level 35 ekana kopoo plizzzzzz

Ανώνυμος είπε...

γεια σας...στο stardoll που μου εκλεψαν με λενε blueliolio109....ο χακερ που μου την εκλεψε δεν τον γνωριζω ....μου την εκλεψαν στις
20/6/2014 πρωι κατά της 10 και μιση...σας παρακαλωωω καντε κατι ....ημουν λεβελ 40 και ημουν Super star....σας περιμενω για νεα ....ευχαριστωω πολυυυυυ....!

Ανώνυμος είπε...

Καινουριος λογαριασμος:nikos_reee
Παλιος:starnikos170
Δεν ξερω πιος με χακαρε αλλα μου αλαξε κωδικο και δεν μπορω να μπω...

Ανώνυμος είπε...

Onoma kainouriou depythepest onoma. Paliou faie.2003

Ανώνυμος είπε...

όνομα στο σταρδολλ:joanna2002Love
αυτο που μου έκλεψαν:NiceJoanna2002
Ο χάκερ αν ξέρετε:ElenePinkk
Ποτε σας χακαραν το λογαριασμό:χθες το βράδυ
Άλλες πληροφορίες:για να καταλάβετε εμενα μου είπαν οτι θα μου βάλει σταρδολλαρς με ενα προγραμμα που εχει κι μου ειπε για να μου τα βάλει να αλλάξω το e-mail μου.Αυτο το e-mail που μου έδωσε ηταν stardollarsandstarcoins@yahoo.com

Ανώνυμος είπε...

Γεια Σας
Ο λογαριασμός που μου χάκαραν είναι :aoratos123
Ο χάκερ:Δεν έχω ιδέα
Ποτέ έχασα τον λογαριασμό μου:Πριν από 5 μέρες.
Ποτέ έχασα τον λογαριασμό μου

Ανώνυμος είπε...

onoma sto kainoyrgio stardoll xenia55 onoma xakarismeneis koyklas coolelena2006 kai nini_molaki moy ths xakare h moroomorfo12 me xakaran prin ena mina eimai 14 xronon kai ama kataferete na kanete kati gia na thn paro piso stilte moy minima

Μυρτώ Μαντιού είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ!ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΤΟΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ!!ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ.....Η ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ PANAWER ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ myrtoyla-kaity!!ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΧΑΚΕΡ.....ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2-3ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ SITE ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ......:( ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΗ Η ΚΟΥΚΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ.....ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ....

Ανώνυμος είπε...

γεια σασ το ονομα του καινουριου μου λογαριασμου ειναι mariayahoo2014!δεν ξερω τον hacker .το λογαριασμο μου τον χακαραν τελη 2013 απο τοτε αρχισα να ψαχνω στο διαδικτυο γεια βοηθεια ωσπου εφτασα εδω το ονομα του παλιου μου λογαριασμου ειναι eimaihmaria7 sas parakalo boithiste me

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου
Ο καινουργιοσ μου λογαριασμοσ ονομαζεται: omolpo_skylaki
Οι λογαριασμοι που μου χακαραν ειναι οι: roymeisa.sultan kai AdiCool10
Η χακερ: gogo1234best
Ποτε μου χακαραν τουσ λογαριασμουσ: Tα Χριστουγεννα συγκεκριμενα τον Ιανουαριο
Αλλεσ πληροφοριεσ: η χακερ μου ειχε πει επειδη ειχα τα γενεθλια μου τοτε δωσε μου τον κωδικο σου και θα σου βαλω 25αρα paysafe για δωρο εε και εγω δεχτηκα και ετσι μου αλλαξε email στισ κουκλεσ και μου τισ χακαρε ... Αυτα ειχα να σασ πω περιμενω νεα σασ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Κλεμμένο ονομα BarbaraKamakari δεν ξερω ποιος το έκανε μου το εκλεψε πριν δυο περίπου μηνες

Orgest Bullari είπε...

emena me leen korina.love sto sd omos esu exeis sxedon 2 xronia n ampis ?

Ανώνυμος είπε...

Όνομα στο Stardoll:Rianna.gr36 / Ο παλιός λογαριασμός:Rianna.gr34 / Ο χάκερ:djellza...miss2 / Πότε σας χάκαραν τον λογαριασμό:25/05/2015 .Έχω κάνει τα πάντα από τότε για να πάρω πίσω το stardoll μου αλλά τίποτα και αποφάσισα να στείλω και σε εσάς...Ευχαριστω