8/12/11

Ψάχνουμε για writer!

Γεια σε όλους! Ναι, ήρθε η ώρα που όλες όσες θέλουν μπορούν να γράφουν!
Ψάχνουμε κορίτσια να γράφουν για:

1. Νέες ss κούκλες (την ίδια μέρα που βγαίνουν)
2.Δωρεάν πράγματα (ναι, και άλλη)(την ίδια μέρα που βγαίνουν)
3. Μουσικά νέα ( 2 φορές την εβδομάδα )
4. Νέες ταινίες (1 φορά την εβδομάδα)
5.Νέα στήλη, "Το ανέκδοτο της ημέρας" (κάθε μέρα)
6. Για hackers, ανθρώπους που βρίζουν και τέτοια (1 φορά την εβδομάδα, ή παραπάνω)
7.NEO! Hotbuys! (όποτε βγαίνουν (μάλλον κάθε μέρα)

Όποιος/ Όποια ενδιαφέρεται να συμπληρώσει σε ένα σχόλιο τη φόρμα ανάλογα με το τι διαλέγει:


Νέες ss κούκλες:
1. Κανονικό όνομα
2.Όνομα στο stardoll
3. Ηλικία:
4. Που αλλού έχεις γράψει;
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?
6. Εισαι superstar? 

 Δωρεάν πράγματα:
1. Κανονικό όνομα
2.Όνομα στο stardoll
3. Ηλικία:
4. Που αλλού έχεις γράψει;
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?
6. Είσαι superstar?
7. Ξέρεις να βρίσκεις τα δωρεάν πράγματα μόνος/μόνη σου;

Μουσικά Νέα

1. Κανονικό όνομα
2.Όνομα στο stardoll
3. Ηλικία:
4. Που αλλού έχεις γράψει;
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?
6.Κάθε πόσο ενημερώνεσαι για τα νέα των διάσημων ( μέσω internet, τηλεόρασης)
7.Γιατί διάλεξες αυτό το θέμα;

Νέες ταινίες 


1. Κανονικό όνομα
2.Όνομα στο stardoll
3. Ηλικία:
4. Που αλλού έχεις γράψει;
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?
6. Είναι το χόμπι σου να βλέπεις ταινίες;
7.Γιατί διάλεξες αυτό το θέμα;

Το ανέκδοτο της ημέρας

1. Κανονικό όνομα
2.Όνομα στο stardoll
3. Ηλικία:
4. Που αλλού έχεις γράψει;
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο internet?

Για hackers, ανθρώπους που βρίζουν και τέτοια 

1. Κανονικό όνομα
2.Όνομα στο stardoll
3. Ηλικία:
4. Που αλλού έχεις γράψει;
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?
6. Ξέρεις αρκετούς που να τους έχουν κάνει hack, και αρκετούς που βρίζουν:
7. Είσαι superstar;


Hotbuys

1. Κανονικό όνομα
2.Όνομα στο stardoll
3. Ηλικία:
4. Που αλλού έχεις γράψει;
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?
7. Ξέρεις να βρίσκεις τα Hoybuys όπως τα έχει στο stardoll και πως είναι στην αληθινή ζωή; 


ΠΡΟΣΟΧΗ
 Όποια στήλη-θέμα και να διαλέξετε, πρέπει να είστε καλοί στη ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ, και να είστε συνεπής. Το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ είναι να είστε follower στο blog, μέλος στο club stardollellada και να ΞΕΡΕΤΕ PRINTSCREEN (στις περισσότερες κατηγορίες). Επίσης, μπορείτε να κάνετε αίτηση για περισσότερες από μια θέσεις, αλλά θα επιλεχθείτε μόνο για μία.


 Αφού συμπληρώσετε την αίτηση, αν σας επιλέξω για δοκιμαστικό, θα γράψω στο guestbook σας!

Καλή επιτυχία σε όλες!
Μπορεί το νέο αστέρι του  blog να είσαι εσύ!
Φιλακιάάά!
Εύα



33 σχόλια:

elisavetdella είπε...

eyaa mu 9elww na xanagra4ww cto blog..♥ mporww na grafww ya mousika nea kai ya nees tainies...♥ ?

MaratCi είπε...

Νέες ss κούκλες:
1. Κανονικό όνομα: Μαίρη
2.Όνομα στο stardoll: MaratCi
3. Ηλικία:13
4. Που αλλού έχεις γράψει; stardollforgreece.blogspot.com, stardollgreekgirls.blogspot.com stardollelladara.blogspot.com και σε ένα της ElenakiMagic.
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?Κάθε μέρα
6. Εισαι superstar? Όχι,αλλα έχω γίνει 4-5 φορές και θα ξαναγίνω σύντομα(μάλλον αυτή την εβδομάδα)

Έχω κάνει το δοκιμαστικό που μου είπες!

lilouko204 είπε...

8elo na grafo gia dorean

stefanos
lilouko204
14 eton
grafo sto blog moy pou to lene stardollongreece0.blogspot.com
stardoll mpeno ka8e 2-3 ores
ime superstar
den ksero monos mou alla apo merika mprogramata kai aglika blogs kai meta ta metafrazo

Ανώνυμος είπε...

Διαλεγω την στηλη για ανεκδοτα!
1. Κανονικό όνομα:Μαιρη
2.Όνομα στο stardoll: mary17super
3. Ηλικία: 10,5
4. Που αλλού έχεις γράψει;Πουθενα αλλα θελω παρα παρα πολυ!
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο internet?
καθε μερα!
Ειμαι supersar!
ΥΓ.1:Εχω 1 βιβλιο που λεει ολο ανεκδοτα!2:Πρεπει να ξερω και printscreen?

Xrisaever9 είπε...

Γειαα! Θελω να γραφω για hackers, ανθρώπους που βρίζουν και τέτοια.
1. Κανονικό όνομα: Χρυσα
2.Όνομα στο stardoll: xrisaever9
3. Ηλικία: 12
4. Που αλλού έχεις γράψει; ειμαι writer στο stardoll in greece και σε αλλα πολλα blog.
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll? μπαινω καθε μερα
6. Ξέρεις αρκετούς που να τους έχουν κάνει hack, και αρκετούς που βρίζουν: ξερω καποια ατομα :)
7. Είσαι superstar; οχι δεν ειμαι αλλα εχω γινει αρκετες φορες. θα γινω ξανα τα χριστουγεννα! :D

Ανώνυμος είπε...

εγω θα ηθελα να κανω συνολακια για ss και non-ss... υπαρχει καμια θεση που να σχετιζεται με αυτο?? ---> zwezwezwe



*μπαινω καθε μερα sd

ermioniGold είπε...

Γεια! Θα ηθελα να γραψω για ανθρωπους που βριζουν και τετοια...
1.:Κρυσταλλενια
2.: ermioniGold
3.14 και στις 14/12 μπενω στα 15!
4..:εχω μπλογκ
5.:Καθε μερα
6.Ναι ξερω παρα πολους
7.Ναι ειμαι superstar

Ανώνυμος είπε...

Hey,Είναι σαν να με λες να έρθω να στο blog σου και να είμαι writer!'Ασε τι λένε οι από πάνως δήθεν writers!'Ενα σου λέω,ήμουν writer sto Undernearth Stardoll αλλά βγηκά επειδή έδεινα για λόουέρ (αγγλικά)και είχα πολύ διάβασμα!Ξέρω πάρα πολλά για του ςυπολογιστές και πάρα πολλά για το stardoll!Αυτό φένεται από τα starpoints μου από τη κούκλα μου και τη σουίτα μου!Είμαι ένα ενεργό μέλος...Άμα θες επελεξέ με...Οι από πάνω δεν ξέρουν την τύφλα τους ακουσέ με...Κάτι θα ξέρω!

Friends6!

Ανώνυμος είπε...

Thelo na prostheso kati akomi!I friends6 eimai...Thelo na eimai se ola ta themata!

glamourous_010 είπε...

Θελω να γραφω για hackers, ανθρώπους που βρίζουν και τέτοια.
1. Κανονικό όνομα: ρια
2.Όνομα στο stardoll: glamourous_010
3. Ηλικία: 15
4. Που αλλού έχεις γράψει; ειμουν ξανα εδω παλια με αλλο θεμα και ειμαι και στο stardollingreece
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll? μπαινω καθε μερα 3-4 ωρες
6. Ξέρεις αρκετούς που να τους έχουν κάνει hack, και αρκετούς που βρίζουν: αρκετα :)
7. Είσαι superstar; ναι ειμαι και royalty :D

thesupergirl949~Christina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
thesupergirl949~Christina είπε...

Μουσικά Νέα
1. Κανονικό όνομα:Χριστίνα
2.Όνομα στο stardoll:thesupergirl949
3. Ηλικία:12,5
4. Που αλλού έχεις γράψει;sdingreece,stardollaki-stardolle,Stardoll gia sena.
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?Kάθε μέρα 1-2 ώρες εκτός αν έχω πολύ διάβασμα ή δεν βρίσκομαι σπίτι.
6.Κάθε πόσο ενημερώνεσαι για τα νέα των διάσημων ( μέσω internet, τηλεόρασης)Κάθε μέρα!!!
7.Γιατί διάλεξες αυτό το θέμα;Γιατί μου αρέσει πολύ η μουσική και το Hollywood!!

Ανώνυμος είπε...

1.Κανονικό όνομα : Κατερίνα

2.Όνομα στο stardoll : cherry_katerina

3. Ηλικία:12

4. Που αλλού έχεις γράψει;στο marshmellowc.blogspot.com

5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?κάθε μέρα !!!

6. Είναι το χόμπι σου να βλέπεις ταινίες;Ναι είναι και βλέπω συνέχια ταινίες !!!!!!!:P

7.Γιατί διάλεξες αυτό το θέμα; γιατί γνωρίζω πολύ καλά από ταινίες και έχω τα κανάλια novacinema !!!!!:P

naCtia είπε...

Το ανέκδοτο της ημέρας

1. Κανονικό όνομα-->Αναστασία
2.Όνομα στο stardoll-->anastasiaNice1
3. Ηλικία-->11
4. Που αλλού έχεις γράψει-->Έχω γράψει στο stardollforgreece.blogspot.com(δικό μου)στο wwwstardollforgreece στο stardoll in greece και σε ένα άλλο
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο internet-->Μπαίνω κάθε μέρα κάπου στις 2 ώρες και πάνω

SweetyLili56 είπε...

Γεια!!!Θα ήθελα να γράψω για το ανέκδοτο της ημέρας!!Τα στοιχεία μου είναι τα παρακάτω:
1.Αφροδίτη
2.SweetyLili56
3.12 χρονών
4.Έχω γράψει και σε άλλα blog όπως το stardollgiasena.blogspot.com
5.Στο internet μπαίνω κάθε μέρα!!!
Ελπίζω τα στοιχεία μου να τα πάρεις ως θετικά και να με κάνεις writter στο c00l blog σου!!Αν δεν με κάνεις δεν θα παραξηγηθώ και σε ευχαριστώ για τι πολύτιμο σου χρόνο!!!

SelenaG.Sweet20 είπε...

egw ta estila se minima sti suit s!

naCtia είπε...

επίσης εγώ μπορώ να γράφω και για hotbuys ή hackers

Ανώνυμος είπε...

geia s ...uelo na grafo gia hackers,anuropous pou brizoun tetoia κανονικο ονομα:Αρετη ,ονομα στο stardoll:PINKKORITSIA ,ηλικια:11,που αλλου εχεισ γραψει:πουθενα αλλου δεν ετιχε δεν εχο ζιτισει βασικα ,καθε ποσο μπαινεισ stardoll:καθε μερα!ξερεισ αρκετουσ που να τουσ εχουν κανει hack και αρκετουσ που βριζουν?:ναι ασχολουμε πολι με αφτα και για αφτο θελο και αφτην την θεση,εισε superstar :ναι αλλα τελιονει σιντομα εχο γινει και λαεσ φορεσ περιπου 4-5......ευχαριστο!

anna είπε...

1. Κανονικό όνομα=αννα
2.Όνομα στο stardoll=an2na22000
3. Ηλικία:15
4. Που αλλού έχεις γράψει;σε πολλα αλλα blog πριν πολυ καιρο ομωσ
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?σχεδον καθε μερα
6. Ξέρεις αρκετούς που να τους έχουν κάνει hack, και αρκετούς που βρίζουν:παρα πολουσ!
7. Είσαι superstar;οχι δυστιχωσ

SelenaG.Sweet20 είπε...

Δωρεάν πράγματα:
1. Κανονικό όνομα:Αθανασία
2.Όνομα στο stardoll:SelenaG.Sweet20
3. Ηλικία:15
4. Που αλλού έχεις γράψει;:Στο blog μου!
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?:Σχεδόν συνέχεια!
6. Είσαι superstar?:Ναι!
7. Ξέρεις να βρίσκεις τα δωρεάν πράγματα μόνος/μόνη σου;:Ναι!

Ανώνυμος είπε...

Το ανέκδοτο της ημέρας

1. Κανονικό όνομα=Έλσα
2.Όνομα στο stardoll=elcaki
3. Ηλικία:14,5
4. Που αλλού έχεις γράψει;δεν έχω
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο internet?κάθε μέρα

Ανώνυμος είπε...

eGO THELO NA GRAFO GIA HACKERS KE ANTHROPOUS POU VRIZOUN
1)Κωνσταντίνα
2)PunkNickoula
3)12
4)Δεν έχω γράψει καπού αλλόυ αλλά ούτε τώρα γράφω
5)Τα Σαββατοκύριακα πολύ το Σάββατο,αλλά και τίς καθημερνές το μεσημέρι
6)Ξέρω αρκετούς hacker που ζητάν κωδικούς και τέτια.
7)Δεν είμαι superstar είμαι non-superstar

Ανώνυμος είπε...

διαλεγο το μουσικο θεμα

1.Μαρινα.
2.marthoula22.
3.11.
4.δεν εχω γραψει πουθενα αλλου.D:
5.καθε μερα.
6.ανα 2 μερες.(οκ ειμαι λιγο κουτσομπολα!)
7.γιατι παιζω πιανο 5 χρονια και μου αρεσει παρα πολυ η καθε μουσικη.(ποπ,ροκ,κλασικη κ.α.η κεθε μια εχει τη χαρη της)

haritini3 είπε...

1) Χαριτίνη
2) Haritini3
3) 12
4) stardoll-free-clothes.blogspot.com (δικό μου),stardoll-gia-mena-kai-sena.blogspot.com,dwreangtstardoll.blogspot.com,greekstardol.blogspot.com και πολλά άλλα μεταξύ και το δικό σου
5) 4-5 φορές την εβδομάδα από 2-3 ώρες
6)Ναι είναι
7) Επειδή μου αρέσει πολύ να περιγράφω ταινίες.

divina_meropi είπε...

Κανονικό όνομα Μεροπη
Όνομα στο stardoll:divina_meropi
Ηλικία:13
Που αλλού έχεις γράψει;egw+esy=free things on stardoll and news!
Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?5 ωρες
Είσαι superstar?ναι
Ξέρεις να βρίσκεις τα δωρεάν πράγματα μόνος/μόνη σου;ναι

divina_meropi είπε...

εχω και banner

katesweetShy είπε...

Γειάαα.Θα ήθελα να γράφω για
Νέες ss κούκλες:
1. Κανονικό όνομα=Εβελίνα
2.Όνομα στο stardoll=katesweetShy
3. Ηλικία:13
4. Που αλλού έχεις γράψει;=πουθενά ¨/
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?=Κάθε μέρα για πολλές ώρες
6. Εισαι superstar? =τώρα όχι αλλά είμουν πολλές φορές.


Επίσης ξέρω print screen και είμαι σχετικά καλή στην ορθογραφία.Είμαι μέλος και στο κλαμπ σου.περιμένω απαντησηη :)

cootsat είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
cootsat είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
cootsat είπε...

Νέες ss κούκλες
1. Κανονικό όνομα:λορένα
2.Όνομα στο stardollcootsat
3. Ηλικία:11 και μισό
4. Που αλλού έχεις γράψει;δεν έχω γράψει πουθενά αλλού
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?stardoll μπαίνω πολλή συχνά
6. Εισαι superstar? όχι δεν ειμαι superstar
περιμένω απαντησούλα!!))*_*φιλάκια*_*

Ανώνυμος είπε...

1. Κανονικό όνομα:Xara
2.Όνομα στο stardoll:SuperXara_
3. Ηλικία:13
4. Που αλλού έχεις γράψει;stardollmania.gr
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο stardoll?ka8e mera
6.Κάθε πόσο ενημερώνεσαι για τα νέα των διάσημων ( μέσω internet, τηλεόρασης)sxedon ka8e mera apo thn thleorash
7.Γιατί διάλεξες αυτό το θέμα;gt to 8eoro andiaferon

Ανώνυμος είπε...

egw pou eimaia agori mporw plzzzzzzz

meliww♥ είπε...

Διαλεγω την στηλη για ανεκδοτα!
1. Κανονικό όνομα:Έμιλυ
2.Όνομα στο stardoll: melio-best
3. Ηλικία: 13
4. Που αλλού έχεις γράψει;σ'ενα site της Χαριτινης (Haritini's graphic studio)
5.Κάθε πόσο μπαίνεις στο internet?
καθε μερα!