18/12/11

Οι writers του blog :)!!


Γεια σε όλους!Συγγνώμη που δεν έκανα την ανάρτηση πιο πριν, αλλά είχε ένα χαζοπρόβλημα ο blogger και μου έβγαζε τετραγωνάκια αντί για γράμματα! Τώρα, μόνο αν τα έχω σκούρα τα γράμματα (όπως τώρα) μου τα βγάζει φυσιολογικά!
Λοιπόν, στο θέμα μας τώρα! Το κυριότερο κριτήριο με το οποίο διάλεξα τις writer, ήταν η ορθογραφία τους.Θα παρακαλούσα τα κορίτσια που επέλεξα να μιλήσουν μαζί μου στο  guestbook μου. Σε κάποιες κατηγορίες διάλεξα παραπάνω από όσες χρειαζόμουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα διαλέξω αυτήν που θα μου αρέσει πιο πολύ. Ακόμα, όμως και μία να διάλεξα, θα κάνει πρώτα ένα δοκιμαστικό στο stardollelladatraining.blogspot.com .
Να και οι writers:



Ανέκδοτο της ημέρας ( θα διαλέξω μία)
SweetyLili56
ή
Mary17super 


Hackers κλπ. (θα διαλέξω δύο)
ErmionyGold
ή
Xrisaever9
ή
Glamorous_010


Μουσικά νέα( θα διαλέξω μία)
Elisavetdella
ή
Thesupergirl1998


Νέες ταινίες ( θα διαλέξω μία)
Cherry_katerina
ή
Haritini3


Hotbuys
Anastasianice1



Δωρεάν Πράγματα
SelenaG.Sweet20

Νέες ss κούκλες( θα διαλέξω μία)
Katesweetshy
ή
Maratci




Φιλάκιααα!
Εύα

4 σχόλια:

haritini3 είπε...

exw agxoss...

Xrisaever9 είπε...

ευχαριστωω πολυ!

naCtia είπε...

αχχ ωραία είμαι και εγώ!! :D

MaratCi είπε...

Ανυπομονώ για τα αποτελέσματα!!!!