1/1/12

ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΑ &ΜΑΚΙΓΙΆΖ

Γεια σας και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος ! Πώς νιώθετε πρώτη μέρα του 2012? Εγώ πάντως είμαι πολύ χαρούμενη!! Ειδικά χθες στο χωριό μου χαμός γινόταν.. από τα πυροτεχνήματα.... Χθες βράδυ βγήκατε έξω ή περάσατε τη βραδιά οικογενειακά..?




Λοιπόν.. σήμερα σας έχω ετοιμάσει 2 μακιγιάζ.. όχι 1 ! ;]
έτσι για δώρο..;ρ



επίσης επειδή έβαλα το αγαπημένο μου τραγούδι στο βίντεο θα παρακαλούσα την μουσική ΤΈΡΜΑ..:Ρ





χεχε..Φιλιά πολλά.. 
&χρόνια πολλά..
Ιωάννα..!

5 σχόλια:

stavi4u είπε...

Ιωάννα ωραίο μακιγιάζ έκανα εκείνη την ανανέωση που λέγαμε...
και graphic? μόνο να αλλά3ω την κούκλα μου :) στις 2 6α είμαι έτοιμη!:))

Ιωάννα Ζ. είπε...

@stavi4u .. κάτι έγινε με το blog &έκλεισε έτσι 3αφνικά.. ακόμα το προσπαθώ.. οπότε δεν μπορώ να σου κάνω... χίλια συγνώμη !

Υ.Γ. μπορώ να σου κάνω αλλά χωρίς κίνηση..;$

Ανώνυμος είπε...

gia to 2o videaki poio mati exeis xrisimopoisei?

stavi4u είπε...

οκ Ιωάννα πάντως άμα ανοί3ει πες μου πότε είναι να το κάνεις για να αλλάξω την doll μoυ :Ρ

Ιωάννα Ζ. είπε...

@ανώνυμε .. σελίδα 5, σειρά 3, το πρώτο !