14/1/12

Ανέκδοτα!!

Γεια σας!!Συγνώμη που δεν έγραφα όλη την εβδομάδα αλλά είχα και υποχρεώσεις!Λοιπόν σας έχω σήμερα πολλά ανέκδοτα!!

Δυο Ατακτα Αδέρφια
Κάποτε ήταν δύο πολύ άτακτα αδελφάκια . Η μαμά τους δεν τα άντεχε άλλο και αποφάσισε να τα πάει στον παπά της εκκλησίας να τους μιλήσει .
Ο παπάς πήρε το μικρότερο αδελφό , του πρόσφερε καρέκλα και του έκανε την πρώτη ερώτηση : " Πού είναι ο Θεός ; ".
Ο μικρός κοίταξε αριστερά , κοίταξε δεξιά , αλλά δεν έδωσε απάντηση .
" Πού είναι ο Θεός " τον ξαναρώτησε ο παπάς .
Ο μικρός ξανακοίταξε γύρω του αλλά δε μίλησε .
" Πού είναι ο Θεός σε ρωτάω ! " , είπε θυμωμένος ο παπάς .
Ο μικρός σηκώθηκε , βγήκε γρήγορα από την πόρτα , πήγε κοντά στον αδελφό του και του ψιθυρίζει στο αυτί : " Ασε μεγάλε ... υπάρχει πρόβλημα ... "
- " Τι πρόβλημα ; " , απαντά ο αδερφός ;
- " Να ... έχουν χάσει το Θεό και νομίζουν πως τον πήραμε εμείς ! "

Το παγώνι στο ζωολογικό κήπο
Ένα ζευγάρι με τον τρίχρονο γιο τους πήγαν στο ζωολογικό κήπο.
Ο μικρός βλέπει για πρώτη φορά στη ζωή του παγώνια και εκστασιασμένος φωνάζει στον πατέρα του:
- Μπαμπά μπαμπά κοίτα. Ανθισαν οι κότες!



Ο μπέμπης στο μεγαλύτερο αδερφό:
- Αποστόλη, θα μου δώσεις τλία παγωτίνια;
- Δεν σου δίνω τίποτα!
- Γιατιιιιί;
- Αν δεν πεις "τρία" αντί για "τλία" παγωτίνια δεν παίρνεις.
- Καλά τότε. Δώσε μου πέντε!

Πεθαμένοι και...σκόνη
- Μαμά, μαμά! Εσύ δε μου είπες ότι όποιος πεθαίνει μετά γίνεται σκόνη;
- Ναι, παιδί μου.
- Μαμά, φοβάμαι.
- Γιατί παιδί μου;
- Γιατί κάτω από το κρεβάτι μου υπάρχουν πάρα πολλοί πεθαμένοι...


Πατέρας- γιός
Έχει πια σκοτεινιάσει εντελώς.
-Μικρός :Μπαμπά, εγώ τη νύχτα φοβάμαι!
-Μπαμπάς: Δεν πρέπει να φοβάσαι! Πρέπει να μάθεις απο τώρα να αντιμετωπίζεις τον κόσμο με θάρρος και γενναιότητα...Γιατί πρέπει να ξέρεις ότι στη ζωή σου, θα σου συμβούν πολλά καλά πράγματα, αλλά και πολλά κακά.
-Μικρός :Δηλαδή;
-Μπαμπάς: Ε,να! Εγώ ας πούμε μια μέρα θα πεθάνω και θα μείνεις μόνος σου...
-Μικρός :Πες μου και τα κακά.

Παιδιά φωτογραφία δεν έχω τώρα γιατί δεν την έχω ετοιμάσει!
Ελπίζω να σας άρεσαν!!!!!!!!
Φιλιά,
SweetyLili56

Δεν υπάρχουν σχόλια: