18/1/12

Άσχημη συμπεριφορά!

 Παιδιά  ζητώ συγγνώμη αν αυτό που κάνω τώρα είναι λάθος... Κάποιος/α δεν ξέρω κι εγώ μου έγραψε καποια πολύ άσχημα λόγια στο guestbook μου όσο και στα μυνήματα (τα οποία ήταν τόσο αηδιαστηκά που δεν μπορώ να τα δείξω). Υποψιάζομαι ότι είναι καποιος/α που με μισεί αλλά δεν τολμά να μου το πει με το πραγματικό του όνομα. Θα σας παρακαλέσω να κανετε αναφορά στο/στη lllrrrrrrrrrwnj (έτσι λέγετε στο Stardoll)
 
                             Ζητώ συγγνώμη αν δεν έπρεπε να κάνω αυτή την ανάρτηση!
                                                        Τα λέμε SABRINA-MALAMA1

6 σχόλια:

Evaki_11 είπε...

hahahhahahaha! edomoktono ! eleos i kopela!! afti xriazetai oxi esi!

SABRINA-MALAMA1 είπε...

ase mh m to thimhzeis!!!! ta mhnimata p m esteile htan xidea!!!

valeria-aek είπε...

Και εμενα μου εστελνε ασε...εχει φτιαξει πολλες τετοιες κουκλες οπως η Eleni-Dogranli και friv και πολλες αλλες ...που μοιαζουν ξερεις μαυρες με πορτοκαλι μαλλια ..απλα μην δινεις σημασια

selenanto100 είπε...

ego tin e4a3a alla den yparxei

ViCtOrIoUs είπε...

Koukla m dn prepei na zhtas sygnwmh giatin anarthsshh mia xara ta les!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

αααα τηνfriv την ξερω κι εγω!!!Μου ειχε στειλει κι εμενα μυνηματα και τετοια!!!!