16/1/12

Stars On Stardoll

Γεια σε όλους . Δυστυχώς έρχομαι στην θέση να ακυρώσω τον διαγωνισμό μας :/
Δίνω 4 μέρες στα κοριτησία ( από Παρασκευή έως Δευτέρα κατά τις  5 ) αλλά όπως φαίνεται ο χρόνος δεν ήταν αρκετός για μερικά κορίτσια . Το είχα πει και την προηγούμενη φορά στα κορίτσια πως εγώ δε θα κάτσω να τις παρακαλάω για να κάνουν το διαγωνισμό . Το διαγωνισμό το έφτιαξα για να περάσουμε καλά  και όχι να σπαταλάω το χρόνο μου άδικα , έχω πολλά πράγματα να κάνω από το να είμαι στο ίντερνετ όλη μέρα . Τι να πω ?

Σας ζητώ όλους συγνώμη , πίστευα πως θα ήταν διαφορετικά .. έτσι όπως τα είχα στο μυαλό μου όταν σκέφτηκα τον διαγωνισμό . :((


18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kai me to dikio sou :(

mar.quique

Ermina είπε...

δικιο εχεις,αλλα ειναι κριμα χ[ τι να πω,βαλε αλλα κοριτσια στην θεση τους ..δεν ξερω τι να σκεφτω..αλλα σε παρακαλω μην ακυρωσεις τον διαγωνισμο,εχει πολυ πλακα :[…αν θες βγαλε το επαθλο,γιατι δεν χρειαζεται να πληρωσεισ κιολας αμα παρακαλας να συμμετεχουμε,αλλα μην ακυρωσεις τον διαγωνισμο,σε παρακαλω :{

SABRINA-MALAMA1 είπε...

krima...... nomiza oti tha pernusame kala.....ti n kanume.... zhtw signomi an kapote ekana kati p dn eprepe :((((((((

Ανώνυμος είπε...

min to akirosis apla ta koritsia pou den kanoun bgalta

εφη σ. είπε...

Εγώ πάντως συμφωνώ με την Ermina , να βγάλεις αυτές που δεν συμμετέχουν κ βάλε άλλες..!

Ανώνυμος είπε...

min ton akyroseis tha einai adiko gia aytes pou simetexouun ego simetexw den einai dikaio gia kapies anoites na to po..na dialietai o diagonismos

SoPhiaki είπε...

Παιδιά πρέπει να καταλάβετε ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΘΗΤΕΣ και πλέον πέφτουν τα διαγωνίσματα! Πρέπει να διαβάσουμε! Δεν είναι η ζωή παιχνίδι.Συγνώμη που δεν συμμετείχα αλλά είχα διαβάσματα ;| τα μαθήματα έρχονται πρώτα

Ανώνυμος είπε...

καταλαβαινω την θεση σου αλλα ελα λιγο στην δικη μας: δεν μπορω να αφηνω τα μαθηματα μου...λογικο δν ειναι? Και εγω δηλωσα συμμετοχη σε αυτον τον διαγωνισμο ελπιζοντας οτι θα διασκεδασω αλλαφαινεται οτι εχω παρατησει τα μαθηματα μου και οπως ειπε και η SoPhiaki τα μαθηματα ερχονται πρωτα..Ενταξει δεν λεω πως δεν φταιω αλλα τουλαχιστον μην μας κατηγορεις...αν καποια φορα δεν ειομαιστε και τοσο ενεργοιο δεν ειναι οτι το κανουμε σκοπιμα....ε τι θελεις να τα παρατησουμε ολα και να μπουμε στο υπολογιστη.....παρολαυτα προσπαθω να ειμαι ενεργη.....Ζητω συγνωμη αν καποιες φορες αργησα να κανω τις δοκιμασιες η δεν εμπαινα πολυ στο stardoll απλως εχω κι εγω καποιες υποχρεωσεις!!! Για αλη μια φορα λοιπον σου ζηταω να μην ακυρωσεις τον διαγωνισμο...υπαρχουν εναλλακτικες λυσεις.....σκεφτηκες να αλλαξεις λιγο τις ημερες? τελος παντων εγω ειχα ενθουσιαστει με αυτην την ιδεα...και ειναι ΕΝΤΕΛΟς ΑΔΙΚΟ να τον ακυρωσεις...και αν και δεν φαινεται εχω κανει θυσιες για αυτον τον διαγωνισμο...γιατι να παει ολος ο κοπος τσαμπα...?

Προσωπικα ο λογος π δεν μπηκα καθολου αυτες τις μερες ηταν επειδη μου χαλασε το Ιnternet και επιπλεον ετσι και αλλιως ελειπα/.....
αν οντως αποφασισεις να συνεχισεις....θα προσπαθησω πιο πολυ να ειμαι πιο ενεργη..ΑΛΛΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ Μ ΖΩΗ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!!
!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
selena_unique

Ανώνυμος είπε...

SeLena αυτά πού γράφεις είναι παράλογα! Όπως λες εσύ ότι ΔΕΝ μπορείς να είσαι όλη μέρα στο internet, έτσι δεν μπορεί και η ντελλα. Δηλαδή αυτή δεν είναι άνθρωπος; Έχει να κάνει διπλάσια δουλειά από εσένα γι'αυτό τον διαγωνισμό και δεν λέει τίποτα. Αλλά δεν είναι υποχρεωμένη να κάθεται να σας παρακαλάει να ανταπεξέλθετέ στις ανάγκες του διαγωνισμού πού ΕΣΕΊΣ δηλώσατε συμμετοχή. Έπρεπε να σκεφτείτε ότι πρέπει να διαθέσετε λίγο χρόνο για τον διαγωνισμό πριν δηλώσετε συμμετοχή. Στο κάτω κάτω δεν νομίζω να σας παίρνει πολλή ώρα να ετοιμαστείτάί! Μισή ώρα το παρά πολύ! Δηλαδή εγώ πως τα βάζω πέρα; Στο σχολείο τα πάω μια χαρά και έχω και πολλές δραστηριότητες. Τέλος πάντων δεν θα σας αναλύσω το πρόγραμμα μου θέλω απλά να πω ότι δεν στεναχωριέμαι για τον διαγωνισμό αλλά για την ΝΤΕΛΛΑ. Γι'αυτήν δήλωσα συμμετοχή και γι'αυτήν προσπαθούσα να κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Και όχι για το έπαθλο. Η ντελλα έκανε αυτόν τον διαγωνισμό για να περάσουμε καλά και όχι για να σας παρακαλάει. Είναι δικός της και μπορεί να τον ακυρώσει οπότε θέλει. ΚΑΙ ΈΧΕΙ ΔΊΚΙΟ. Μην απαιτητέ να τον συνεχίσει ενώ εσείς οι ίδιες είστε οι αιτίες πού απογοητεύτηκε και τον ακύρωσε. Καταλάβετε την. Rinaki_paokaki

Ανώνυμος είπε...

den symfono mazi sou Rinaki_paokaki giati oi alles den ftene na tis vgalei kai na tis antigkatastisei oses den symetexoun emeis ti faime pou simetexoume >????? kai den eiani thema to epathlo mono to epathlo exei tin ligoteri ajia allla eiani adiko gia tis alles ..tin katalaveno apo mia meria alla den einai lysei i akyrosei tou diagonismou !!!

Ανώνυμος είπε...

proteine kapia lisi esi anonime! Esi ti 8a ekanes stin 8esi tis? O diagonismos einai dikos tis kai kanei oti 8elei. Kai me ta comment pu kanete siga mi tis alla3ete gnwmi tzaba 3odevete tn xrono sas.
Rinaki_paokaki

Ανώνυμος είπε...

8a simfonisw me tin rinaki_paokaki . Mi sas pw pws i della exei perisotera na kanei apo emas ( paei ke proti likiu , ke akoma kala kala den exei ma8ei kala danezika opote fadactite poco diskolo 8a tis ine na kanei ximia , ficiki , biologia klp.. ) kai opos les selena_unique den exeis skopo na "afiseis" thn prosopiki sou zwh kai to sxoleio sou na 3ereis pws kai emeis kai i della exoume sxoleio ,poli diavasma kai prosopiki zwh . alla aftes tis dio wrec pu benete sd tulaxicton na afieronate mici writca cto diagonismo . kai NAI epidi eseis pirate meros de cac parakalage i della na er8ete na parete meroc . kai signomi ti 8isies exeis kanei dld ? akoma sti 3 dokimasia imactan .... kai an den eixate xrono esi kai i sophiaki epidi eixate diavasma toulaxiston borousate na enimerosete tin della oti de boreite . . .


mar.quique

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕς ΚΑΙ ΕΣΕΙς ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΑ.............ΕΣΕΙς ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ....ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ.....ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΥς ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝE ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΥς ΟΧΙ........ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ...ΕΝΤΑΞΕΙ??ΕΓΩ ΚΡΙΝΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΘ.ΚΑΙ ΟΠΩς ΕΙΠΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΧΡΟΝΟ ...ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΤΟ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...ΚΑΙΙ -ΝΑΙ- ΔΗΛΩΣΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑς ΝΑ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΛΑ...ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩΩ ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ!!!!!\
.....rinaki_paokaki egw den eipa kati kako gia thn ntella KATANOW THN DOULIA THS KAI GIA SUTO PROSPAUW...EIPA EGW OT DEN EXEI KAI EKEINH UPOXREWSEIS?? OXIII...3ERW PWS OPWS KAI EGW ETSI KAI KAUE AN8RWPOS EXEI TIS DIKES TOU UPOXREWSEIS KAI GIAUTO HLPUZA NA KATALABEI......
EPISHS GIA SENA MPOREI NA MA8HMATA NA S PHGAINOUN KALA KAI NA EINIA EUKOLA...EGW OMWS PHGAINW 1 GUMNASIOU KAI PROSPA8W NA DWSW TON KALUTERO M EAUTO...

EGW DEN EIPA TPT KAKO GIA THN NTELLA APLWS H8ELA NA 3EKA8ARHSW THN 8ESH M....TO 3ERW OTI O DIAGWNISMOS EINAI DIKOS THS KAI 3ERW OTI MPOREI NA TON KANEI OTI 8ELEI...KAI AN APOGOHTEUTHKE SEN HTAN OTI TO EKANA EPITIDES(MILAW GIA TON EAUTO M)
ZHTW SUGNWMH AN EKANA KATI....ALLA OPWS OLOI H8ELA NA DIKKAIOLOGH8W....GIA NA MHN NOMIZETAI OTI DEN EIMAI POLH ENERGH EPEIDH EPEIDH VARIEMAI'
MOU FAINETAI OTI ME APOPHRATE KAI DEN TO EIXA SKOPO......TI NA PW???ME PARE3HGHSATE!!!!

MAR_QUIQUE…..DEN KATALABES ME TO TI ENOW 8USIES KAI OPWS EIPA DEN MPOREI NA FANEI SE ESAS…KAI NAI EIMASTE AKOMA STHN 3 DOKI MASIA…..ALLA PRIN BGEI TO PROGRAMMA EGW EMPAINA 5 WRES SUNEXOMENA GIA N A DW NEA..

SUGNWMH DHLADH AMAN PIA…..EVRISA KANENAN???EIPA KATI P DEN EPREPE……PWS KANETE OLOI ETSI LES KAI ME 3ERETE E??? EGW APLWS ------3EKA8ARHSA THN 8ESH M----
KAI EGW HLPIZA NA PERASW KAOLA STON DIAGWNISMO….GIAUTO DHLWSA SUMMETOXH….OMWS ME TOUS TSAKOMOUS DEN GINETAI TPT……E TI NA PW…
SUGNWMH KAI PALI AN EKANA KATI……..
KAI ENA SUGNWMH STHN DELLA P LOGIKA KAI EKEINH 8A ME EXEI PARE3HGHSEI!!!!!
----------------------selena_unique-----

Ανώνυμος είπε...

mar_quique
den eipa oti eixa poluuuuu diabasma...aplws kati m etuxe
e pws na thn enhmerwsw afou dn mporousa na mpw ston uplogisth
selena_unique

Ανώνυμος είπε...

re paidia arketa tsakwnste o ka8enas exei thn dikh tou apo4h./.....kai aman pia me authn then selena_unique
oloi thn apopirate les kai eipe kati kako.????katalabetai oti o ke8enas exei thn dikh tou zwh!!!
sas evrise ths sas eipe??ELEOS!


krima gia ton diagwnismo!

Ανώνυμος είπε...

sumfwnw me thn kopela apo panw!!
ti na sas pw?? egw den eimai ston diagwnismo alla katalabainw thn 8esh kapoiwn koritsiwn,den einai olles ides ,den exoun oles tis idies upoxrewseis...kai sumfwnw me thn selena_unique

Ανώνυμος είπε...

sumfwnw me thn kopela apo panw!!
ti na sas pw?? egw den eimai ston diagwnismo alla katalabainw thn 8esh kapoiwn koritsiwn,den einai olles ides ,den exoun oles tis idies upoxrewseis...kai sumfwnw me thn selena

Ανώνυμος είπε...

Ποιος την απόπειρε και ποιος την κατηγόρησε την selena? Εγώ απλά είπα την γνώμη μου- κάτι πού νομίζω δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Και εγώ πρώτη γυμνασίου πάω. Κι όμως βρίσκω χρόνο να διαβάσω, να πάω βολεύ αγγλικά γερμανικά και κιθάρα. Και όλα αυτά θέλουν προετοιμασία στο σπίτι. Και προλαβαίνω να ψυχαγωγηθώ παίζοντας stardoll και συναντώντας τις φίλες μου... Δεν σε κατηγόρησα selena απλά είπα ότι όπως δεν θέλεις να απαιτεί η ντελλα από εσένα να 'σπαταλάς' τον χρόνο σου για τον διαγωνισμό, έτσι δεν θέλει κι αυτήν να απαιτείς να μην τον σταματήσει. Έκανα ανώνυμο comment επειδή δεν είμαι follower του blog, αλλά έβαλα υπογραφή στο τέλος! ΚΑΤΑΛΆΒΕΤΕ ΌΤΙ ΚΑΙ Η ΝΤΕΛΛΑ ΕΊΝΑΙ ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΤΡΈΧΕΙ ΑΠΌ ΠΊΣΩ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΈΛΘΕΤΈ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ ΠΟΎ ΕΣΕΊΣ ΔΗΛΏΣΑΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ. Rinaki_paokaki