29/2/12

Τοπ 10 ελληνικά

Παιδιά τι κάνετε? Εγώ όχι και τόσο καλά είμαι λίγο άρρωστη και στεναχωρήθηκα που θα φύγει η SoPhiaki εμένα προσωπικά μου άρεσαν οι αναρτήσεις της :[ λοιπόν στο θέμα μας αυτή τη φορά (αν φυσικά δεν πειράζει την Εύα) λέω να γράψω τα τοπ 10 ελληνικά αλλά τα τοπ ελληνικά ραπ (η λίστα δεν είναι δικιά μου και τα τραγούδια βρίζουν λίγο ελπίζω να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα :$ )

10 Εμείς-Fullface













9 hatemost & 12ος πίθηκος- Δώσε μου ένα λεπτό
8 Active Member-Πάμε
← Ο Che Goevara ηγέτης της Κουβανικής επανάστασης και ήταν και γιατρός (!)
7 Bong da City-Ειναι το Bong
6 Βητα πεις-Δεν σταματά
5 Ραψωδος Φιλολογος & Εισβολεας-Ας επικοινωνήσουμε

4 Τάκι Τσαν- 2 ξεδέρφια













3 12ος πίθηκος-Κανόνες 













2 apieL-Σ'αγαπώ













1 Sanjuro & Antonis-Παλιέ μου φίλε













αυτάά εγώ πάντως λατρεύω τον sanjuro και τον 12ο πίθηκο γιατί οι στίχοι τους είναι γεμάτοι νόημα..περιμένω την γνώμη σας και τα σχόλιά σας :) φιλάκια Stavi♥

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

gamata
<33333 12os pi8hkkos(10 kanones??)