28/2/12

Τα 4 υποψήφια τραγούδια της Ελλάδας για την Eurovision!

Γεια σε όλους!
Όπως οι περισσότεροι από εσάς ξέρετε, λατρεύω την Eurovision! Θεωρώ ότι είναι ένα μαγικό γεγονός που ενώνει πολλές χώρες! Συνήθως κλαίω όταν τελειώνει!
Χαχα, τέλως πάντων, σήμερα βγήκαν τα 4 υποψήφια τραγούδια της Ελλάδας για την Eurovision του 2012 (που θα γίνει στο Μπακού, την πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν).  Στις 12 Μαρτίου θα ψηφιστεί το τραγούδι που θα στείλει τελικά η χώρα μα Ας ακούσουμε λοιπόν τα υποψήφια τραγούδια:

1. Killer Bee


2. Aphrodisiac (μια μίξη από τσιφτετέλι και ξένους στίχους)



3.Baby I'm yours (με πολλά ελληνικά στοιχεία)



4. No parking



Κατά την γνώμη μου όλα είναι τελείως χάλια (ξενέρωσα τελείως). Λίγο μου άρεσαν το Aphrodisiac και το Killer Bee, γιατί έχουνε ρυθμό. Στο No parking ( ανόητο όνομα) μου άρεσε λίγο το ρεφρέν όλο το υπόλοιπο τραγούδι είναι απαίσιο , και το Baby I'm yours δεν έχει ρυθμό και είναι λίγο γλυκανάλατο για εμένα, αν και όλοι το έχουν για φαβορί!

Αυτά για σήμερα!!
Α, και να μην ξεχνάμε το τραγούδι της Κύπρο, To la la love, το οποίο είναι απλά ΤΕΛΕΙΟ!!




Περιμένω την γνώμη σας για όλα!
Ουφ, μεγάλο άρθρο!!
Φιλάκια!
Εύα

8 σχόλια:

εφη σ. είπε...

Δεν ήταν να μην στείλουμε τραγούδι;(Λόγω οικονομικής κρίσης...)
Και δεν μου αρέσουν.Ούτε τα δικά μας ούτε της Κύπρου...

Ανώνυμος είπε...

Το λαλα λοβ!!

Ιωάννα Ζ. είπε...

θαύμα θα είναι αν περάσουμε στους τελικούς !

Ανώνυμος είπε...

Paidia xalia tragoudia den mou arese tipotaaaaaa mono ths Kyprou dhladh simfonw kai me thn iwanna 8auma 8a einai an perasoume ston teliko...

Ανώνυμος είπε...

το killer bee και baby i'm yours το aphrodisiac χαλια ειναι το απορω πως περασε

COLLFIREWORKS είπε...

Εμένα μου αρέσει το τραγούδι της Ελευθερίας Ελευθερίου!

a8anasia. Stardoll είπε...

Τίποτα δεν μου αρέσει!!!Απορώ αν θα μπούμε τελικό!!! :(

Ανώνυμος είπε...

Το τραγουδι της Κυπρου ειναι τελειο!Σε αντιθεση με το δικο μας μου φανηκε ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΟ!Πολυ ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΟ!Ολα τα αλλα τραγουδια ειχαν κατι το ξεχωριστο.Το Aprodisiac ομως ειναι σαν ολα τα αλλα τραγουδια που ακουω στα ραδιοφωνα.[