6/2/12

Ανέκδοτο της ημέρας!

Γεια σας παιδιά!!Συγνώμη για χτες αλλά είχα λίγη δουλίτσα!Ας πάμε στο ανεκδοτάκι μας!

Μία ξανθιά τηλεφωνεί σε μια πιτσαρία στις 2 η ώρα το ξημέρωμα για να κάνει μια παραγγελία.
- Λυπάμαι κυρία μου, της λέει ο καταστηματάρχης. Τώρα κλείνουμε.
Και κείνη:
- Κλείνετε? ε... τότε γιατί λέτε ότι στις δύο δίνετε μία πίτσα δώρο?

Ελπίζω να σας άρεσε το ίδιο και η καινούργια μου φωτογραφία,την οποία μου την έφτιαξε η shakira.2001 και την ευχαριστώ πάρα πολύ!!
Φιλιά,
SweetyLili56

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειμαι η Shakira.2001 την φωτογραφια να την βαζεις λιγο πιο μεγαλη εχει μεγεθη οταν την ανεβαζεις (για να φενεσαι καλυτερα) =)

Ανώνυμος είπε...

ειμαι η Shakira.2001 την φωτογραφια να την βαζεις λιγο πιο μεγαλη εχει μεγεθη οταν την ανεβαζεις (για να φενεσαι καλυτερα) =)

Evaki_11 είπε...

hahahahaha gmto k to anekdoto k to banner!

SweetyLili56 είπε...

thx eva m!!

Sweetpinkstar7 είπε...

χαχα χαζές και αυτές οι ξανθές...δεν χαμπαριάζουν με τίποτα...
συμφωνώ απόλυτα με την Evaki_11 !!!