26/2/12

δωρεαν!

Γεια σας!Τι κανετε;Καλα;Θα πεταξετε αυριο χαρταετο;(Αν και λενε πως θα χιονιζει)
Λοιπον παμε στο θεμα μας!

1.free βαζω με λουλουδακια
Πως να το παρετε
1.Χρησημοποιηστε το παρακατω proxy
enterurltovisit.com (αργει λιγακι)
2.Στο ασπρο κουτακι θα πρεπει να αντιγραψετε και να επικολλησετε το παρακατω κωδικο
stardoll.com
3.πατηστε go
4.μπητε στο stardoll σας
5.πατηστε το παρακατω κωδικο στο ασπρο κουτακι
http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=2315
6.πατηστε go
7.καντε το κουιζ και πατηστε enter competition
8.Θα ειναι στη σουιτα σας!


2.Free στολη

Για να τη παρετε
1.πηγενετε σε 1 απο τα παρακατω proxy
filterskip.com  η ithru.co.uk η notaproxy.co.uk
2.Πατηστε στο ασπρο κουτακι 
stardoll.com
3.Πατηστε go
4.Μπητε στο stardoll σας
5.Στο ασπρο κουτακι θα πατησετε το παρακατω κωδικο
http://www.stardoll.com/en/campaigns/hunger-games-uk/
6.Πατηστε go
7.Περιμενετε να φορτωσει η σελιδα
8.Αφηστε το proxy και θα ειναι στη σουιτα σας!

Επισης εφτιαξα και το graphic για τη BestIwanna.Σας αρεσει;
(κλικ για πιο μεγαλο)


Επισης οποιος θελει ειναι free!
Φιλακια!Περιμενω σχολια και επισης ψαχνω μοντελα για τα γραφικα μου οποια θελει ας μου πει!
Επισης εαν θελετε να παρουσιασετε τον εαυτο σας μπορω να σας φτιαξω εγω free ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Φιλακια!Περιμενω σχολια!

Shakira.2001






4 σχόλια:

stavi4u είπε...

να σο0 πω 6έλω ένα αλλά να μην έχει πάνω stardollellada μόνο stavi4u γιατί γράφω και σε άλλα blogs =/

marinaki099 είπε...

Και εγώ θέλω ένα για το blog μου(stardollfromgreece.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ιωάννα Ζ. είπε...

Δεν είναι τέλειο το graphic μμ ? ;)