1/3/12

Χθεσινή + Σημερινή επιλογή της ημέρας.

Καλό μήνα Ladies & Gentlemen!!!Επισήμως είναι άνοιξη αλλά με τόσες βροχές δεν νομίζω να το έχουμε καταλάβει!

Συγνώμη που δεν έγραψα χθές αλλά δεν πρόλαβα,πολλά μαθήματα =\

Θα σας γράψω σήμερα και για τις δύο.

Ας αρχίσουμε από την χθεσινή.

Ήταν μια πραγματικά Α-Π-Α-Ι-Σ-Ι-Α ζακέτα από ένα νέο μαγαζί το Velvet Orchid!Κοστίζει 13 stardollars(Και τσάμπα να μου την έδιναν δεν την έβαζα με τίποτα...)
Δείτε :

Το συνολάκι : (Ναι ναι.Είναι αρκετά χάλια αλλά με τι να το συνδιάσεις αυτό το πράγμα;)
Βαθμολογία:
Μήπως άξιζε και παραπάνω;Και πολλά έχω βάλει...


Ας περάσουμε και στη σημερινή.

Είναι ένα γκρι με ροζ φόρεμα,από το Velvet Orchid πάλι.Αν εδιαφέρεστε να το αγοράσετε,θα πρέπει να έχετε 145 starcoins.(Επιτέλους κάτι με STARCOINS!Αλλά είναι αρκετά ακριβό...)

Ορίστε.Αυτό είναι :

Συνολάκι :


Βαθμολογία:
Επειδή δεν μου αρέσουν τα μανίκια.

Τέλος και για σήμερα.

Σας άρεσε καμία;;;
Θα αγοράσετε τίποτα από τα 2;

Εγώ πάντως όχι.Δεν με ξετρελαίνουν.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Επίσης,πριν μερικές μέρες (5 για την ακρίβεια) η QeenGoldBabe μου είχε ζητήσει να τις κάνω μερικά συνολάκια.Της ζητώ συγνώμη που δεν τα είχα κάνει,επειδή τα είχα ξεχάσει =\ ...
Ορίστε :(Έκανα μπόλικα γιατί λίγα είναι χάλια,οπότε να μείνει και κανένα καλό xD)


Ελπίζω να σου αρέσουν!

Τα λέμε αύριο!!!

2 σχόλια:

Coni/QeenGoldBabe είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Coni/QeenGoldBabe είπε...

Είναι τέλεια!!