28/3/12

Επιτέλους.

Καλησπέρα,πως πάει?
Εγώ επιτέλους βρήκα για κάτι να γράψω και έχω χαρά.

 Καλά δεν κάνω κι έτσι.
Αλλά εντάξει , είμαι ενθουσιασμένη.Κάπως.
Λοιπόν μπήκα Stardoll σήμερα και βρήκα αυτή τη ΜΗΝΥΜΑΤΑΡΑ.

 Επειδή είμαι και λίγο κατίνα ας το σχολιάσω!
Οκ νορμάλ νουμπόφατσα με απαίσιο μακιγιάζ και μαλλί που έβαζα το 2009.
Αλλά ναι,μου αρέσει που έχει και Sephora.
Μωρή νουμπίτσα πού τα βρήκες τα Sephora?
Όχι πές μου!
Τέλος πάντων επειδή δεν είναι η δουλειά μου να κράζω αλλά να ανακοινώνω ας μπούμε στο ψητό.
 Ναι,το κουμπί που τα σβήνει όλα παρέμεινε.Αν θες να βγάλεις κάτι συγκεκριμένο πατάς το άλλο.
 Σου εμφανίζονται αυτά τα πραγματάκια και όταν πατάς κάτι σβήνεται το μέρος που θες.(σόρρυ που η κούκλα μου είναι αποκρουστική!)

Η γνώμη μου?
Ναι.Θα με βολέψει.Ωραίο φαίνεται.

Η δική σας γνώμη?
Γράψτε τη σε σχόλιο!



ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ.
Χρόνια πολλά στην LADY GAGA!
  

Φιλιάααα.
Ίνα.

4 σχόλια:

Evaki_11 είπε...

hahahahha bravo pu to 9imi9ikes g tin gaga ;D! Egw ekana ar9ro st blog alla dn bike! pli gelasa me tn anartisi s! hahaha

In0ula είπε...

χαχα ευχαριστώ!δεν ξεχνάμε ποτέ την gaga =D

Ανώνυμος είπε...

όλο κατακρίνεις τους άλλους γιατί εσένα η κούκλα σ ήταν καλύτερη;;

In0ula είπε...

Θα σου πώ κάτι.
1.Δεν έχεις χιούμορ.
2.Ναι είναι καλύτερη.
3.Δεν έκραξα κάποιον εκτός από το ίδιο το σαιτ γλυκιά μου.Γιατί κάνεις τον κόπο να λες κάτι τέτοιο?
4.Το κατακρίνω δεν είναι σωστός όρος.
Κατακρίνω σημαίνει κατηγορώ και εγώ δεν κατηγορώ κανέναν.Λέω την γνώμη μου ειρωνικά και με χιούμορ.
5.Θα μπορούσα να μάθω σε ποιά απευθύνομαι γιατί η ανωνυμότητα μου σπάει τα νεύρα?
Ευχαριστώ πολύ.