30/3/12

Ψάχνουμε για writers!

Γεια σε όλους!
Είμαστε 1 ανάσα πριν τους 300 αναγνώστες και είμαι τόσο χαρούμενη! Επειδή όμως δεν τα πάμε πολύ καλά τώρα τελευταία με τους writer, χρειαζόμαστε μερικούς! 
Έχεις εμπειρία? Θέλεις να γράφεις σε blog? Αν ναι, είσαι στο σωστό μέρος!

Χρειαζόμαστε writer για:
1. Νέα μαγαζιά
2. Νέες superstar κούκλες (κατά προτίμηση  να είναι superstar ώστε να βαθμολογούν και τα γραφικά)
3. Επιλογή της ημέρας (για λίγο χρονικό διάστημα μέχρι να έρθει η προηγούμενη κοπέλα που δεν μπορεί να γράφει για λίγο καιρό)
4. Δωρεάν πράγματα επειγόντως! 

ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ 

Όνομα στο stardoll: 
Starpoints:
Superstar ναι/όχι:
Θέμα που θέλεις να γράφεις:
Πού αλλού έχεις γράψει, γράφεις?

Θα παρακαλέσω τα κορίτσια/αγόρια που θα κάνουν αίτηση να είναι καλές/οι στην ορθογραφία και να έχουν όντως δουλέψει κάπου αλλού, ή αν δεν έχουν δουλέψει, να είναι follower στο blog και να ξέρουν printscreeen

Φιλάκια Πολλά!!!
Εύα

11 σχόλια:

marinaki099 είπε...

Ονομα:(stardoll)marinaki099
Starpoints:3655
Superstar:οχι
Θεμα:Νεα μαγαζια
Εχω γραψει:stardollforyou,stardollfromgreece και stardoll μακιγιαζ συμβουλες

marinaki099 είπε...

αα ξερω να κανω και printscreen!!!

Sunnylyna123 είπε...

Όνομα:Sunnylyna123
Starpoints :2310
Θέμα : Επιλογή της Ημέρας
SuperStar : όχι για την ώρα γιατί σε λίγες μέρες θα γίνω...
Γράφω: Stardoll World Team ,και στο blog μου Greece Stardoll World.

- Προσέχω τα ορθογραφικά λάθη και ελέγχω τα άρθρα μου πριν τα δημοσιεύσω...και για ένα τόσο μεγάλο blog εξυπακούεται ότι θα ήμουν ακόμα ποιο προσεκτική !!!

Επίσης ξέρω να κάνω printscreen .

Θα ήταν τιμή μου να γίνω writer σε αυτό το blog...ελπίζω να συνεργαστούμε...

Φιλάκια Sunnylyna123 :)

Ανώνυμος είπε...

Όνομα στο stardoll: Seetjade01
Starpoints: 486
Superstar ναι/όχι:όχι
Θέμα που θέλεις να γράφεις:δωρεάν ή νέα μαγαζιά.
Πού αλλού έχεις γράψει, γράφεις?
πουθενά αλλά είναι το όνειρο μου....

Είμαι πολύ καλη στην ορθογραφία και η κολλητή μου είναι writers.

Ανώνυμος είπε...

Seetjade01: Προτιμω για δωρεά πράγματα και αν γίνεται να κάνω διαγωνισμούς... Σιυνώμη αν έγινα κουραστική...

Ανώνυμος είπε...

Seetjade01: Προτιμω για δωρεά πράγματα και αν γίνεται να κάνω διαγωνισμούς... Σιυνώμη αν έγινα κουραστική...

Nancy είπε...

ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Όνομα στο stardoll: Nancysanda
Starpoints: 800
Superstar ναι/όχι: οχι
Θέμα που θέλεις να γράφεις: Νέα μαγαζιά
Πού αλλού έχεις γράψει, γράφεις? Δεν έχω γράψει ποτέ μου σε blog, αλλά θα ήθελα πολύ. Επίσης είμαι καλή στην ορθογραφία και ξέρω να κάνω printscreeen.

Ανώνυμος είπε...

Seetjade01: kanw kai printsscreen!

Sunnylyna123 είπε...

*Επίσης θα ήθελα να προσθέσω ότι εκτός από την Επιλογή της Ημέρας ενδιαφέρομαι και για τα "Νέα Μαγαζιά" διότι και οι δύο κατηγορίες είναι εξίσου ενδιαφέρουσες...συγνώμη που δεν το έγραψα ποιο πριν...επίσης θέλω να υπενθυμίσω ότι η φόρμα συμπλήρωσης μου είναι λίγο ποιο πάνω απλός αυτό είναι μια υποσημείωση...ευχαριστώ και συγνώμη εάν έγινα κουραστική...Sunnulyna123

punky_duck είπε...

Όνομα Stardoll:punky_duck
Starpoints:3056
Superstar:όχι
Θέμα που θα ήθελα να γράφω:Επιλογή της ημέρας
Γράφω:tapikadikaneatoustardoll.blogspot.com
επίσης είχα ένα blog αλλά το διέγραψα επειδή δεν είχα writers
Είμαι καλη στην ορθογραφία και έχω Banner

εβίτα αληδρομίτη είπε...

Όνομα: ema.emmanouela
Starpoints:3.127
Superstar:royality
Θέμα: Επιλογή ήμέρας.
Γράφω: τίποτα
Είμαι καλή στην ορθογραφία.