5/4/12

Επιλογή της Ημέρας !!!

Γεία σας !!! Τι κάνετε ??? Ακόμα αύριο και μετά διακοπές !!!....αν και εμείς , στην ουσία δεν θα κάνουμε μάθημα αύριο γιατί είναι τελευταία μέρα και θα δούμε ταινία (καιρός ήταν) !!!! Εσείς τι θα κάνετε αύριο ??? Καλά μέχρι να μου πείτε θα σας πω εγώ πρώτα την Επιλογή της Ημέρας όπου τυχαίνει η σημερινή επιλογή της ημέρας να είναι και hotbuy. Λοιπόν σήμερα έχουμε ένα μαύρο κολάν (sorry αλλά δεν ξέρω πως αλλιώς να το χαρακτηρίσω ) : /
Κοστίζει 15 stardollars και μπορείτε να το βρείτε στο μαγαζί Fallen Angel .




Η βαθμολογία μου είναι 4/5 . Είναι ένα
rock κομμάτι , όπου συνδυάζετε με πολλούς τρόπους .
Προσωπικά εμένα δεν μ'αρέσει και τόσο πολύ γιατί δεν είναι του στυλ μου .

Να και πως είναι στην πραγματικότητα .
Και από εδώ μια πρόταση για το πως μπορείτε να το συνδυάσετε .

Αυτά για σήμερα , περιμένω σχόλια !!!


Πολλά ,πολλά Φιλάκια Sunnylyna123 :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: