28/4/12

Ανοιξιάτικο μακιγιάζ με θέμα... το γαλάζιο!

Γεια σας! Συγνώμη που δεν ανέβασα χθες το βίντεο αλλά είχα αρκετές δουλίτσες! :S

Πριν δείτε το βιντεάκι διαβάστε αυτό!

"Στο προηγούμενο βίντεο μου κάποια ή κάποιος με έβρισε χωρίς λόγο. Το μόνο που έχω να πω είναι θα έπρεπε να ντρέπεστε!! Δεν έχετε κανένα απολύτως δικαίωμα να με βρίζετε χωρίς καν να σας έχω κάνει κάτι. Ειλικρινά εάν νομίζετε ότι με αυτή σας την συμπεριφορά θα φύγω από το blog κάνετε μεγάλο λάθος!!! Συμμαζευτείτε μην αρχίσω και εγώ τα "μπινελίκια" και γίνει χαμός! (και όχι δεν πουλάω μαγκιές!) Όλα έχουν τα όρια τους! Εσείς τα ξεπερνάτε!
Όπως επίσης οι haters του blog να κοιτάξουν και λίγο την πραγματική τους ζωή και να σταματήσουν να κακολογούν το blog και τους writers!

Ευχαριστώ που το διαβάσατε!"

Λοιπόν... όπως είδατε και από τον τίτλο το θέμα μας για αυτή την εβδομάδα είναι το μπλε και το γαλάζιο!

Ορίστε το βίντεο! Απολαύστε το♥





Ελπίζω να σας άρεσε!:)



Φιλιά πολλά,
Ιωάννα.

7 σχόλια:

panagiota96 είπε...

μπορεις να μου πεις πως τραβηξες το βιντεο;;

shakira penny είπε...

Mpravo ionna mhn tous akous einai vlakes!!!

Ιωάννα Ζ. είπε...

@panagiota96 εγω εχω αγορασει προγραμμα... ψα3ε στο ιντερνετ..

@shakira.2001 αυτο κανω... γιατι νομι2ουν πως 6α με χαντακωσουν!:D

Evaki_11 είπε...

ox mwre oi ili9ies!APLA PREPEI KAPOIES NA MA9OUN OTI EMEIS EXOUME TO BLOG K GRAFUME SE AFTO GT MAS ARESEI!KAI SE OPOION DN ARESEI TO BLOG APLA NA MN TO VLEPEI! GT KANODAS SXOLIA AKOMA K ARNITIKA KANETE OUSIASTIKA DIAFIMISI TOU BLOG! GT PX AN PATE KAPOU K PEITE"AX TI SKATA P GRAFEI I TADE WRITER" TOTE O ALLOS 9A PAEI STO BLOG NA DEI PWS GRAFEI K ETSI 9A KANETE K PIO DIMOFILI TI WRITER! K OSO G TIN BESTIWANNA DN PISTEVW NA BOREITE NA KANETE VIDEO KALITERA APO AFTIN!

antopatitofeo είπε...

Μην τους ακούς! Τα βίντεο σου είναι τέλεια!

Ιωάννα Ζ. είπε...

Ευα► εχεις απολυτο δικαιο &ευχαριστω για την υποστηριξη.

antopatitiofeo ► σε ευχαριστώ για την υποστηριξη σου!

Μελινάκι είπε...

ESTI RE SIS MOU MPRAVO