28/4/12

Επιλογή της Ημέρας - Fudge hot buys Mid Boots in stardoll

Γεία σας και πάλι.....τελευταία ανάρτηση για σήμερα καθώς έγραψα και το πρωί !!! Λοιπόν έχουμε και λέμε η σημερινή επιλογή της ημέρας - hotbuys είναι κάτι μποτάκια, όπου εμένα προσωπικά δεν με ενθουσίασαν : / Κοστίζουν 11 stardollars και μπορείτε να τα βρείτε στο μαγαζί Fudge .
Η επιλογή της ημέρας


Η βαθμολογία μου είναι 3/5 και πολύ του είναι !!!

Εσείς τι λέτε ???

Λοιπόν από που να αρχίσω !!!
Δεν θυμίζουν λίγο cowboy ???
Ναι θυμίζουν.... Και κάτι ακόμα δεν μ'αρέσει όπου μπροστά πάνω είναι
φαρδιά πλατιά.


Αυτά για σήμερα...
Φιλάκια SunnyLyna123..:)


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

'Προς τα πάνω'θες να πεις νομίζω :) Πάντως,συμφωνώ μαζί σου,αυτό το άνοιγμα πάνω δεν είναι τόσο ωραίο :/

Sunnylyna123 είπε...

Ναι όντως δεν είναι ωραίο αλλά εμένα προσωπικά ούτε σαν σχέδιο μ'αρέσει...τι θες να πεις ??? δεν σε καταλαβαίνω....που θέλω να πω νομίζω :P

Ανώνυμος είπε...

Για αυτό το μπροστάπάνω που λες λέω,μήπως εννοείς προς τα πάνω;xD Γενικά χάλια οι μπότες.Και δωρεάν να μου τις δίνανε δεν θα τις έπαιρνα/φόραγα.Πόσο μάλλον και με 11 sd'ers.Δεν τρελάθηκα ακόμα.Χαχα xD

Sunnylyna123 είπε...

A οκ θα το διορθώσω μου ξέφευγε σ'ευχαριστώ πολύ !!!

Ανώνυμος είπε...

κοπελια το writter με δυο (t) στο baner!

Sunnylyna123 είπε...

Το writer γράφεται με ένα (t) τουλάχιστον εγώ που το έχω ψάξει έτσι γράφεται αν πας στο ελληνοαγγλικό λεξικό και γράψεις writter δεν θα σου βγάλει τίποτα αν γράψεις writer θα σου βγάλει συγγραφέας οι περισσότερες το γράφουν με ένα (t)σε σπάνιες περιπτώσεις το βλέπω με δύο αλλά το ποιο σωστό είναι writer με ένα (t)και κάτι ακόμα το banner γράφεται με δύο (n) :)