26/4/12

Επιλογή της Ημέρας - PPQ Bike

Γεία σας , τι κάνετε ???ελπίζω να είσαστε καλά !!! Πφφφ έρχονται  και οι εξετάσεις και έχω ξεκινήσει να διαβάζω από τώρα εσείς ? . Λοιπόν , για να λέμε την αλήθεια ξαφνιάστηκα όταν είδα την επιλογή της ημέρας ο.0 και ναι κάπως έτσι ήταν και η αντίδραση μου γιατί το θεωρώ "γελοίο" να βγάλουν ένα ποδήλατο για επιλογή της ημέρας θα μου πεις η σιδερένια καρέκλα που ήταν πριν λίγες μέρες ήταν καλύτερη ???....όχι αλλά δεν το περίμενα απο τα PPQ . Λοιπόν κοστίζει 28 stardollars ( PPQ είναι αυτά πως να το κάνουμε ) και θα το βρείτε σε ένα απο τα αγαπημένα μου μαγαζιά  PPQ .

Η επιλογή της ημέρας

Λοιπόν η βαθμολογία μου είναι 4/5 . Είναι ένα κόκκινο επιχρυσωμένο
ποδήλατο όπου θα μπορούσαμε να το πούμε και "κλασικό"και με το λογότυπο του
μαγαζιού . Τώρα να πεις την άποψη σου για ένα ποδήλατο θα το θεωρούσα
υπερβολικό τι να πεις π.χ. δεν μ 'αρέσουν οι σαμπρέλες : / 



Anyway τα σχόλια δικά σας !!!!


Φιλάκια Sunnylyna123 :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: