28/4/12

Επιλογή της Ημέρας - PPQ White Button Pockets Dress

Καλημέρα , και θέλω να σας ζητήσω συγνώμη που δεν έγραψα χθες για την επιλογή της ημέρας όπως κάνω πάντα αλλά δεν μπόρεσα γιαυτό σήμερα θα σας έχω 2 αναρτήσεις . Η επιλογή της ημέρας που θα σας δείξω τώρα βγήκε χθες το απόγευμα και θα είναι μέχρι τις 3-4 το απόγευμα αρα δεν υπάρχει πρόβλημα καθώς δεν έχει βγει καινούργια . Λοιπόν η "σημερινή" επιλογή της ημέρας είναι ένα καλοκαιρινό άσπρο φόρεμα απο τον νέο όροφο των PPQ . Κοστίζει 20 stardollars και θα το βρείτε στα 
PPQ. 

Η επιλογή της ημέρας


Η βαθμολογία μου 4/5 . Είναι ένα ωραίο φόρεμα έχω και 
εγώ κάτι παρόμοιο .
Και για εμένα 2 λέξεις το χαρακτηρίζουν λιτό και ωραίο .





Και αυτό είναι το πραγματικό σχέδιο .

Αν παρατηρήσετε αυτό το ντύσιμο είναι ίδιο με αυτό που έχει το PPQ στο Stardoll
το φόρεμα όπως τα παπούτσια με εξαίρεση που τα PPQ στο Stardoll έχουν βάλει μια μοβ τσάντα που κατα την γνώμη μου δεν ταιριάζει με το σχέδιο και ένα χρυσό κολιέ .



Αυτά για την ώρα !!!


Τα λέμε σε λίγες ώρες :)

Φιλάκια Sunnylyna123 ☺


Δεν υπάρχουν σχόλια: