1/4/12

Νέα Writer + Έλα Χριστέ και Παναγιά !!

Γεια  σαςς!! Είμαι η νέα Writer αυτού του -για να μην πω φανταστικού - καταπληκτικοκαταπληκτικού blog! Ωωωω ναι! WWWWOOOOOOWWWW!!! Εντάάξει και τώρα που εξέφρασα τον μέγιστο κατενθουσιασμό μου ας πάμε και στο θέέμα μαςς!!
Που  φυσικά περιγράφεται με την δεύτερη  πρόταση του τίτλου που στα σίγουρα όλοι είδατε και παραξενευτήκατε : "Έλα Χριστέ και Παναγιά" ! Δεν θα εξηγήσω τίποτα δείτε απλώς την εικόνα...!













Ασχολίαστα ΟΛΑ????
1ον: Βρε κουκλίτσα μου (ο Θεός να σε κάνει) ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΙΖΩ ΤΗΝ ΑΝΤΟΝΕΛΛΑ????
2ον: To username σου.... εε εντάξει δεν θέλω να γίνομαι κακιά... αφήνω τα σχόλια για τους αναγνώστες!
3ον: Αχ βρε γλυκιά μου (ο Θεός να σε κάνει) ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ???!! Τι στο καλό αριθμός είναι αυτόςς??? Όχι πείτε μου τώρα , υπάρχει τέτοιος αριθμός? Όποιος  μπορέσει να τον διαβάσει να μου πει στα σχόλια ποιος στο καλό είναι!
4ον: Βρε κουκλίτσα μου (επαναλαμβάνω ο Θεός να σε κάνει)  ΕΧΕΙΣ ΚΟΙΤΑΧΤΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ???

Τα σχoλιάκια δικά σας!
Φιλάκια!
antopatitofeo!


6 σχόλια:

In0ula είπε...

Καλώς ήρθες!
Γέλασα με το κράξιμό σου =Ρ
Όσο για τον αριθμό ούτε που κατάλαβα :Ρ

a8anasia. Stardoll είπε...

χαχαχαχα πλάκα έχει! Πάντως ένα θα πω
είμαι καλή στα μαθηματικά αλλά οφείλω να ομολογήσω πως αυτόν τον αριθμό δεν τον έχω ξανακούσει!!! =P

antopatitofeo είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
antopatitofeo είπε...

Ευχαριστώ! Δεν ξέρετε πόσο χαίρομαι που είμαι Writer! Χαχά χθες με έπιασε η τρέλα μου και έκραζα τους πάντες και τα πάντα! xD
Δεν περίμενα να βρει κανένας ποιος αριθμός είναι! :P xD

QeenGoldBabe είπε...

Βασικά νομίζω πως είναι "τετράκης" κάπως έτσι μας τον είπε ο καθηγητής μας,αν και νομίζω πως τον έβαλε στην τύχη..:P

Ανώνυμος είπε...

egw pali nomizw pos ton ebgale apo to ekpliktika e3upno mialo tis :PP ti na pw to kanoun giati se zileuoun sigoura.. an kai to ena tetrakis i o opios dipote megalos ari9mos dn 3ekinaei me 0!! (XristinaP...)