16/5/12

Γέλιο που ρίχνω βραδιάτικα.

 Ο ΣΚΥΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΙ
 
Τώρα που έχω την προσοχή σας...
Πως πάει η ζωή σας,καλά;
Εύχομαι ναι,ώστε να έχετε διάθεση και να γελάσετε.
Αν,όχι το λέω από τώρα,ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ!
 Λοιπόονν....
 Οκ,ΤΙ;!
Βασικά αυτό είναι τραγικό!
1.Για να καταλάβω αυτή είναι άλλη μία προσφορά για εκείνα τα ''δωρεάν'' φορέματα που βασικά πληρώνεις με το να γίνεσαι Superstar;
Whatever.
2.ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΡΝΤΟΡΟΔΟΚΟΚΚΙΝΟ ΦΤΥΣΙΜΟ ΑΙΜΑΤΟΣ;!
ΤΟ ΞΕΡΑΣΜΑ;!
ΣΚΕΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ!
Αυτό το πράγμα δεν είναι κάν της μόδας!
Ούτε η Callie.Stardoll δεν θα φόραγε αυτό το πράγμα φίλε....(Καλά αυτή είναι η μόνη ικανή να το βάλει)
 Το Stardoll πάει να το παίξει βιντατζιάρικο και έτσι,και τα ΣΚΑΤΩΝΕΙ!
(Αγαπητή Ανώνυμη που μου λέει ότι δεν πρέπει να κράζω επειδή κάνουν κόπο κλπ κλπ.
Πάω στοίχημα ότι δεν θα το φόραγες ποτέ,οπότε σουτ.)
Καλά να μην μιλήσω για το ''μοντέλο''.
Κλασσικό νουμπάκι!
Για αυτό φοράει και το φόρεμα άλλωστε!
Τυχαίο; Δεν νομίζω! 
 Λοιπόν...
Αυτές τις μέρες,μην περιμένετε ανάρτηση από μένα..
Αύριο παίρνω πρόγραμμα για εξετάσεις(ΦΤΟΥ-.-)
Πωω,πάει και η Α' Γυμνασίου,σαν χθες θυμάμαι που ήμουν ένα μαμούχαλο εκτάκι...:|
Τέλος πάντων,καλή επιτυχία σε αυτούς που γράφουν,ευχηθείτε και σε μένα!
 Μπάι μπάι.
 ΥΓ. : Ο ΣΚΥΛΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΙ:)
 
 

3 σχόλια:

Evaki_11 είπε...

hahhahaha ola ta lefta re inna! WOW, prwti pas? nmz deftera.. padws i agapimeni m callie 9a to forouse.. madepse gt.. epeidi TIN PLIRWNOUN!!

In0ula είπε...

χαχα ναι ρε πρώτη πάω,αφού πέρυσι ήμουν αναπληρωματική,ήμουν εκτάκι!

Evaki_11 είπε...

Swsta xD! APO EKEI MAS IR9E TO TALEDO SOU <3